خورشیدی : به نا حق اخراج شدم

داور گفت اشباه کردم

اعتراض من به دخالت داور چهارم در تصمیم داور وسط بود ، اما داور وسط در آن لحظه احساسی قضاوت کرده و مرا اخراج کرد .

کمک اول بگوویچ در خصوص دیدار تیم خود برابر مقاومت سپاسی شیراز گفت : از نظر من با این که در این دیدار نتوانستیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم اما توانستیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم .

در این بازی تیم ما از آهنگ تیمی روان و انسجام درونی بالایی برخوردار بود . در اکثر دقائق بازی حفظ توپ ماهرانه بازیکنان مشهود بود و همه این عوامل حاکی از ارائه یک بازی زیبا و مناسب در مقابل مقاومت بود .

وی با اشاره به بازی بسته مقاومتی ها افزود : مقاومت در مقابل ما با سیستم 1-4-5 بازی می کرد و با این شیوه بازی ضمن ایجاد لایه های دفاعی ، یک بازی کاملا ً بسته انجام داد .

مقاومت در این بازی نتیجه دلخواه خود را کسب کرد اما ما مثل همیشه فقط بد شانس بودیم .

خورشیدی در خصوص صحنه اخراج خود از کنار زمین و نیمکت سبز پوشان ، عنوان کرد : من به نا حق اخراج شدم .

کمک اول آقای نوری ابوالحسنی را برای بسیتن قلم بند به بیرون زمین فرستاد و تیم ما در آن لحظه 10 نفره کار را دنبال می کرد .

ابوالحسنی خیلی زود قلم بند های خود را پوشیده و به کنار زمین آمد . داور وسط اجازه حضور او را با اشاره دست اعلام کرد اما داور چهارم از ورود وی ممانعت نمود .

من به او گفتم وقتی قاضی میدان اجازه حضور بازیکن را در زمین صادر می کند چرا شما با نظر او مخالفت می کنید . در این صحنه من نگران تیم بودم که 10 نفره کار را دنبال می کرد اما داور چهارم اصرار داشت که طبق قانون بازیکنی که بدلیل کمبود وسایل ضروری یک بازیکن به بیرون زمین فرستاده می شود ، هنگام بازگشت باید از سوی داور وسط چک شود و این در حالی بود که نقض قانون از سوی ما نبود . خود داور اجازه حضور ابوالحسنی را داد .

داور چهارم بدلیل اشتباه داور وسط از خود او خواست که مرا جریمه کند در صورتیکه بی احترامی از سوی من صورت نگرفت و این مسئله را رسول فروغی ( کمک اول )  به داور گوشزد کرد

نباید ما قربانی اختلاف نظر داور وسط و داور چارم شویم .

با این وجود در پایان بازی من با منصور نوری صحبت کردم و وی گفت : من اشتباه کردم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد