رئیس سابق کانون هواداران باشگاه پاس: دعا کنیم تیم سقوط نکند!

این هم مطلبی به نقل از همکارم میثم ناصرنژاد که در روزنامه هگمتانه شنبه مورخ ۱۸/۸/۸۷ چاپ خواهد شد :  

رئیس سابق کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: زمانی که استعفایم را از این کانون اعلام کردم، می دانستم که تیم پاس امسال وضعیت نامشخصی را در لیگ برتر دنبال می کند.

"سیروس رکنی" با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم پاس در لیگ هشتم گفت: این نتایج به واقع نگران کننده است. مگر می شود یک تیم فوتبال ظرف یکسال 18 بازیکن کلیدی خود را از دست بدهد. از بازیکنان پاس تهران گرفته تا جدا شدگان ابتدای فصل جدید، به واقع اسکلت اصلی این تیم را خراب کرد.

متأسفانه اغلب این بازیکنان هم به یک تیم خاص انتقال یافتند. منیعی، کوشکی، حیدری، اکبری و برهانی روانه این تیم شدند و مابقی هم در دیگر تیم ها فعالیت دارند. چرا زمینه حفظ این بازیکنان فراهم نشد؟

رکنی اضافه کرد: تماشاگران دلسوز همدانی 14 هفته نسبت به نتایج تیم سکوت کردند اما صبر آنها هم اندازه ای دارد و این نتایج نا مطلوب باعث شد تا علیه تیم و مدیریت باشگاه شعار دهند.

وی گفت: خدا کند تیم پاس به دسته پایین سقوط نکند، چرا که دست اندرکاران باشگاه نه تنها باید پاسخ گوی پیشکسوتان قدیمی این تیم پرافتخار ایران باشند بلکه جواب انتقادها و مخالفت های هواداران این تیم در سطح کشور را هم باید بدهند.

رکنی در عین حال تصریح کرد: تیم پاس متعلق به تمامی مردم همدان است و آنها باید برای موفقیت این تیم در هفته های آینده با حضور پرشور در ورزشگاه، این تیم را کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: پاس هویت تاریخ فوتبال ایران است و نباید فضا را مخدوش و پرالتهاب کرد. حالا که این تیم به استان هدیه شده باید به خوبی عهده‌دار پاسداشت آن باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد