تیم گل نزن ها را عشق است

این هم مطلبی به نقل از همکارم میثم ناصرنژاد که در روزنامه هگمتانه شنبه مورخ ۱۸/۸/۸۷ چاپ خواهد شد :  

مهاجم پاس از مریخ می آید ! 

هر اندازه که تیم پاس در لیگ هشتم متحمل دریافت گل شده نتوانسته در امر گلزنی موفق عمل کند. بازی‌های سرد و کسل کننده این تیم بدجوری به مذاق هواداران متعصبش برخورده و آنها اصلاً دوست ندارند در این هوای سرد و پاییزی با حضوری 90 دقیقه‌ای در صندلی‌های یخ زده ورزشگاه نظاره گر فوتبالی باشند که نهایتش یا تساوی است و یا باخت. واقعیت آن است که پاس چهره متفاوتی نسبت به سال گذشته پیدا کرده و دیگر آن ثبات همیشگی را ندارد. 

عنصر انگیزه در کالبد روحی بازیکنان این تیم وجود ندارد و اغلب بازیکنان انگار نه انگار که در خدمت تیم هستند و باید با انجام یک بازی گروهی گره گشای مشکلات باشند.

در این میان بگوویچ هم مدام به به‌به و چه‌چه از بازیکنانش می پردازد و همواره بذل و بخشش را در قبال بازی های نه چندان دلچسب آنها روا می دارد. پ 

مشکل کجاست؟ عامل مشکل ساز چه کسی هست؟ چرا پاس کم فروغ تر از گذشته شده و چه کسی باید پاسخگو باشد؟ این جملات بارها و بارها سؤال بدون پاسخ علاقه‌مندان به فوتبال همدان شده است. 

عشق است شهرداری، بهزیستی و حتی تیم محلاتی برق خضر! دیگر حوصله ای باقی نمانده، اعصاب درست و حسابی هم نیست که منتظر شکستی دیگر و یا همان تساوی همیشگی بود. پ 

گل‌نزن ها را هم عشق است. 

چارچوب دروازه حریفان هم طلسم شده، یکی می گوید زمین کج است، آن یکی تاریک شدن هوا را بهانه می کند، البته سرمای هوا را هم به آن باید افزود. دست مریزاد به این بازی های سرد و کسل کننده که تماشاگران را سردتر از همیشه روانه منازل می کند. 

آقا اصلاً مگر بی‌کاریم که بلیت چندصد تومانی خریداری کنیم، سرمای هوا را به جان بخریم و بعد هم شاهد باخت و یا تساوی تیم باشیم و دست آخر هم بازیکنان راه خود را بگیرند و به رختکن بروند انگار نه انگار که ما هم ... آره! پس مهاجم شش دانگ آقای بگوویچ چه شد؟ 

گویا قرار است از مریخ بیاید و یا اینکه منتظر رونالدو هستیم. نیم فصل دوم را هم خواهیم دید. 

این نیم فصل پیش‌کش، بماند تا ببینیم نیم فصل دوم چه می‌کنید. چرا کاری می کنید که فردوسی پور عشق کند؟ گذشته‌های پاس خنک دل شوند و مخالفان انتقال پاس به همدان بندها و تبصره های متفاوت را مبنی بر اشکالات این انتقال بهانه کنند. تنها 14 گل زده و در مقابل 21 گل خورده عملکردی نوبرانه است. باشد که بازی های آینده بهتر ظاهر شوید. امیدواریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد