با اعلام نظرات خود نویسنده را در بهبود وبلاگ راهنمائی کنید

از شما بینندگان عزیز وبلاگ در خواست می نمایم که در مورد وبلاگ و مطالب نوشته شده اعلام نظر نمائید و نویسنده را در ارائه هر چه بهتر وبلاگ راهنمائی فرمائید . 

در ضمن درخواستهای خود در زمینه عکس و مصاحبه با بازیکنان پاس را نیز با نویسنده در میان بگذارید . 

با تشکر   

نظرات 2 + ارسال نظر
پاس بزرگ تهران 1387/08/16 ساعت 12:58

من میخوام راهنماییت کنم...اما نظرم رو تایید نکردی....

ببین این تیم پاس تهران هست....شما اگه عرضه دارید از دسته یک تیم بیارید بالا......والسلام

من دفعه قبل هم جوابتون رو دادم
میتونید مراجعه کنید
اولاْ این وبلاگ یک وبلاگ هواداری برای پاس همدان نیست بلکه چون من خبرنگار مقیم همدان هستم برای دسترسی بهتر و راحتتر دوستانی که از روزنامه های ورزشی کشوری با من تماس می گیرند و اخبار پاس رو می خوان این وبلاگ رو طراحی کردم .
دوما من خودم هم با مدیریت فعلی باشگاه مخالفم و اعتقاد دارم که داره ضعیف عمل می کنه !

علی 1387/08/18 ساعت 12:52

بنده از زحمات شما در اطلاع رسانی در خصوص تیم پاس متشکرم- به نظر من دلیل نتیجه نگرفتن تیم فقط مدیریت باشگاه نیست بلکه به نظر میرسد کادر فنی تیم نسبت به سال قبل ضعیف تر شده است.

با تشکر از شما
باید به عرض برسانم که فرمایش شما صحیح است ، اما در نظر داشته باشید که مربی هم با این بازیکنان نمی تواند معجزه کند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد