اویس کرد جهان : قول می دهم در برابر مقاومت گل نخوریم

Image

اگر در مقابل مقاومت سپاسی به میدان بروم ، قول می دهم با کمک سایر مدافعان، نگذاریم از این تیم گل بخوریم .

مدافع پاس در خصوص شرایط تیم خود گفت : تیم ما در چند بازی اخیر خود نا خواسته نتایج ضعیفی را در لیگ برتر کسب کرد و روحیه تیمی ما در این شرایط بسیار افت کرد .

با تلاش کادر مدیریتی ، فنی و خود بازیکنان این روحیه تحلیل رفته به شرایط عادی بازگشت و ما توانستیم در مقابل استقلال اهواز ضمن ارائه یک بازی منطقی نتیجه خوبی نیز کسب کنیم .

وی ادامه داد : پس از یک شکست سنگین در شهر اهواز ، کسب یک تساوی در مقابل دیگر نماینده اهواز نتیجه قابل قبولی است .

اویس کرد جهان در خصوص دیدار پیش روی تیم خود برابر مقاومت سپاسی شیراز عنوان کرد : در حال حاضر تیم ما انگیزه زیادی برای کسب پیروزی دارد چرا که تنها کسب یک برد شرایط تیم ما را بهبود می بخشد .

وی اضافه کرد : البته ما در شرایطی خواهان این پیروزی هستیم که علاوه بر انگیزه بالا ، تمرینات منظم و مناسبی برای ارائه یک بازی برتر و هجومی مقابل مقاومت انجام داده ایم . مطمئن باشید زحمات خود را با تلاش بی وقفه در زمین کامل می کنیم و یک برد ارزشمند و دلچسب برای تیم به ارمغان می آوریم .

در مقابل مقاومت تنها هدف ما کسب نتیجه است و برای رسیدن به این هدف من باعنوان یک هافبک دفاعی قول میدهم اگر بازی کردم با کمک  سایرهم تیمی هایم در خط دفاع ، نگذاریم از مقاومتی ها گل بخوریم .

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد خود در این فصل اظهار داشت : خوشحالم که با عملکرد خوبم در تمرینات باعث شده ام که اعتماد مربیان را به خود جلب کرده و برای تیمم مثمر ثمر باشم .

کرد جهان در پایان خاطر نشان کرد : برای موفقیت پاس اگر در جریان بازی باشم با جان و دل تلاش می کنم و اگر روی نیمکت باشم دعا خواهم کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد