وینگو بگوویچ: برای خروج از بحران به هر سه امتیاز بازی نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان قبل از دیدار با مقاومت سپاسی شیراز شرایط تیمش را برای این بازی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و سه امتیاز این بازی را برای تیم پاس همدان بسیار حیاتی دانست.

وینگو بگوویچ در خصوص شرایط بازیکنان تیم پاس گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و توانستیم بازیکنان را از نظر روحی برای این بازی آماده کنیم. هر سه امتیاز این بازی را در خانه حفظ خواهیم کرد، چرا که این سه امتیاز برای خروج از بحران و جبران نتایج ضعیف اخیر تیم بسیار حائز اهمیت است.

وی در خصوص محرومان تیمش برای بازی با مقاومت افزود: امید خورج و مجید غلام نژاد به دلیل محرومیت نمی توانند ما را در این بازی یاری کنند، همچنین ابوالفضل حاجی زاده و وریا غفوری نیز حضورشان در این بازی در هاله ای از ابهام است و با صلاح دید پزشک تیم می توانند برای پاس به میدان روند.

سرمربی کروات تیم پاس همدان، مقاومت شیراز را تیمی بزرگ و با انگیزه خواند و تصریح کرد: این تیم توانسته پرسپولیس را شکست دهد و همواره یکی از بهترین های لیگ به شمار می‌رود که با بازی زیبا حریفان خود را غافلگیر کرده و قطعا در این بازی نیز با روحیه ای که از برد اخیر گرفتند بسیار با قدرت و انگیزه ظاهر می شود تا با امتیاز خارج از خانه موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

وی عملکرد تیمش در بازی های اخیر را بسیار ضعیف و ناراضی کننده دانست و افزود: بازیکنان من در این چند بازی خود باوری خود را از دست داده بودند و با انجام بازی های احساسی و ضعیف نتایج بسیار نا امید کننده ای را برای پاس رقم زدند ولی در هفته گذشته با افزایش روحیه و صحبت با بازیکنان آنها را از شرایط گذشته دور کرده و همگی برای گرفتن هر سه امتیاز در این بازی خانگی متحد کرده ایم.

وی بازگشت سوشا مکانی را در ترکیب ثابت تیم منوط به تصمیم کادر فنی عنوان کرد و تاکید کرد: سوشا مکانی در هفته های گذشته تمرینات بسیار خوبی داشته و خود را برای رسیدن به ترکیب ثابت آماده می کند اما حضور هر یک از دروازه‌بان های تیم برای بازی های آینده با صلاحدید مربی دروازه‌بان ها و شرایط فنی و جسمانی هر یک بستگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد