مکانی : با تلاش هر چه بیشتر جواب اعتماد مربیان را خواهم داد

تیم فوتبال پاس همدان این هفته میزبان تیم سپاسی شیراز خواهد بود . این تیم هفته گذشته در یک بازی خانگی توانست پرسپولیس با با یک گل بدرقه کند پس شاگردان بگوویچ کار سختی را در مقابل این تیم خواهد داشت . در همین خصوص به سراغ دروازبان اسبق این تیم و فعلی تیم پاس همدان یعنی سوشا مکانی رفتیم  و گفت و گویی رو با این این دروازبان خوش آتیه پاس انجام دادیم که شما در ادامه می خوانید

** بازی با استقلال اهواز یکی از بهترین بازی هایی بود که انجام دادی برامون از اون بازی بگو ؟

بله همین طوره ولی امسال زیاد فرصت بازی کردن بهم نرسیده و لی می تونستم بیشتر توانایی های خودم رو نشون بده و سعی می کنم سعی می کنم توی هر بازی که درون چهار چوب قرار میگیرم یکی از بهترین بازی های خودم رو به نمایش بزارم و جواب اعتماد مربیان رو با این کارم بدم.

 

**از اوضاع و احوال تیم برامون بگو ؟

 

بعد از بازی مقابل استقلال اهواز و فولاد اعتماد به نفس بچه ها به نسبت پایین اومده و ما متحد و همدل شده بودیم که حداقل امتیاز از این بازی ها رو بگیریم که چنین نشد ولی گرفتن یک امیاز در خانه حریف هم بد نبود با این حال بچه ها توی  تمرین ها رو سرحال هستند و به فکر جبران هستند

**بازی با فولاد خوزستان و اون جوی که بر بازی حاکم بود رو چطور دیدی ؟

 

بازی با فولاد روی اشتباهات فردی گل خوردیم و شیرازه تیم ما بعد از سه گل پاشید و جمع و جور کردن تیم بعد از سه گل ناباورانه خیلی سخت بود و خاطه ای بد از اهواز تجربه کردیم ولی بچه ها اون بازی رو کلا فراموش کرده اند و سعی دارند در بازی های آینده جبران شکست های قبلی را بکنند

**بازی با استقال اهواز و نتیجه ای که در اون بازی گرفتید به نظرت عادلانه بود ؟

ببینید روی که ما به سمت اهواز حرکت کردیم امید وار بودیم حداقل 4 امتیاز از این دو بازی بگیریم ولی اتفاقاتی افتاد که قابل پیش بینی نبود و انتاظر نداشتیم توی این دوبازی این طوری شکست بخوریم به طبع بازی با استقال اهواز بهتر از بازی قبلی بودیم با همدلی بازیکنان موفق به کسب 1 امتیاز از این بازی شدیم

** در بازی های قبلی چقدر در انجام خواسته های بگوویچ موقف بودی ؟

 

ببینید من بعد از 10 هفته  که بازی نکرده بودم تنها هدفم این بود که فقط برای سر بلندی تیم تلاش کنم . جو حاکم بر استادیوم اهواز به خاطر باخت در بازی قبل تاثیر زیادی در بازی خودم نداشت و هدف اصلی من سربلندی تیم بود

** در حال حاظر آروزی اصلی سوشا چیست ؟

 

در حال حاظر فقط به تیم ملی فکر می کنم چون در رده های پایین تر تیم ملی مثل جوانان و امید و بزرگسالان هم در خدمت تیم ملی بودم و هدف اصلی من فقط پوشین پیراهن تیم ملیه

 

** احساستو از بازی این هفته مقابل تیم سابقت برامون بگو ؟

 

من هر چیزی که  از فوتبال دارم از تیم سپاسی شیراز دارم . از این تیم به لیگ برتر و تیم ملی معرفی شدم و همه اینها برمیگرده به صداقت و جرئت آقای پیروانی  ولی در حال حاظر من به تیم پاس و این باشگاه تعهد دارم و یقین دارم ابرای این بازی باید خودم رو نشون بدم و با گرفتن سه امتیاز سه امتیاز این بازی همه چیز را به همه ثابت کنیم

 

**فکر میکنی این هفته توی ترکیب اصلی تیم باشی ؟

همه بازیکنانی که توی  این تیم هستند حرفه ای هستند و فکر می کنم رفتارشون هم حرفه ای  من و سامان و  در کنار هم دوست و در درون زمین رقیب همدیگه هستیم اگر من توی دروازه باشم قول میدم وظیفه محول شده بهم رو به نحو احسن انجام بدم و اگر هم نباشم برای موفقیت تیم دعا می کنم

 

 

** از تیم سابقت شناخت کافی و لازم رو داری ؟

 

من 4 سال توی این تیم بازی کرده ام و شناخت خوبی از آقای پیروانی و بازیکنانش دارم مهمترین فاکتور اصلی این تیم جوان بودن و با انگیزه بودنشونه چون اونا توی هر بازی که آقای پیروانی مربی تیم باشه  یک تیم انتحاری و قدرتمنده

** به نظرت بهترین بازیکن که میتونه در بازی جمعه خطر آفرین باشه کدوم بازیکنه فجره ؟

 

به نظر من محسن نیسانی که در قلب خط دفاع و همچنین رضا خالقی فر مهاجم این تیم  هستند که در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید

 

به عنوان سوال آخر

 

** چه انتظاری از هواداران در بازی روز جمعه داری ؟ 

نه در این بازی بلکه در تمام بازی های لیگ بیان توی استادیوم و از ما حمایت کنند من قبول دارم که نتایج بدیدر بازی های قبلی گرفته ایم ولی بهشون قول میدیم که بشیم پاس سابق و اونا که روحیه بچه ها رو در بازی های خانگی بالا می برن و یکی از فاکتور آهای اصلی این تیم تماشاگرای با تعصبشه

و کلام اخر  

نه تنها من بلکه تمام بازیکن های پاس تلاشمان را تا پایان لیگ طبق تعهدی که به این تیم و باشگاه داریم جواب اعتماد کار فنی رو با بازیهای خوبمان خواهیم داد و فقط برای سربلندی این تیم تلاش می کنم . همچنین از شما به خاطر این گفتگو تشکر می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد