کمایی: اولیایی مثل تدارکات یک تیم حرف زد

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: کاظم اولیایی با چنان لحن بدی با من و میثاقیان حرف زد که انگار تدارک پاس است.

افشین کمایی درباره درگیری لفظی خود با کاظم اولیایی پس از بازی مقابل پاس، اظهار داشت: در حال صحبت با ریاحی، ناظر داوری بودم. به او می گفتم که با وجود قضاوت خوب باغبان، در چند صحنه با سوت های خود اعصاب بازیکنان ما را به هم زد که یک دفعه اولیایی گفت هر دو تیم بد بازی کردند.
وی افزود: من هم به او گفتم کاری به پاس ندارم که ایشان با لحن بدی گفت مگه تیم شما چه غلطی کرد؟ انگار نه انگار که مدیرعامل پاس است. بعد هم اکبر میثاقیان آمد و با اولیایی به خوش و بش پرداخت و از او خواست تا این حرف ها را تمام کند.
کمایی ادامه داد: اولیایی حتی گفت کاری به خرده پاها ندارم و در حالیکه همه در حال خنده بودیم، به میثاقیان گفت که دلقک بازی در نیاور. این حرف او را همه شنیدند؛ اما اکبر آقا واکنشی به این حرف او نشان نداد و بزرگی خود را نشان داد.
کمایی خاطر نشان ساخت: احترام اولیایی برایم واجب است؛ اما در این جریان کسی کاری به تیم پاس نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد