بگوویچ : تساوی مقابل استقلال اهواز تیم پاس را احیا کرد

سرمربی تیم فوتیال پاس همدان گفت: یک امتیاز کسب شده در مقابل استقلال اهواز باعث شده بازیکنان پاس نتیجه سنگین شکست در مقابل فولاد خوزستان را فراموش کنند و مجددا احیا شوند.

وینگو بگوویچ شامگاه گذشته پس از کسب تساوی در مقابل استقلال اهواز در جمع خبرنگاران در ورزشگاه تختی اهواز اظهار داشت: هفته گذشته شکست بدی را در مقابل فولاد خوزستان تجربه کردیم ولی با تمرین مداوم و با برگزاری اردوی یک هفته ای در اهواز موفق شدیم یک امتیار با ارزش از تیم استقلال اهواز کسب کنیم و به روزهای خوب گذشته بازگردیم.

وی ادامه داد: متحول کردن تیمی که در هفته قبل یک شکست سنگین را در کارنامه ثبت کرده خیلی سخت است ولی به بازیکنانم تبریک می گویم که با ارائه یک بازی مطلوب مجددا توانایی هایشان را به سایر تیم های لیگ برتر نشان دادند و ثابت کردند آن شکست تنها یک حادثه بود و سایر تیم ها نباید با دیده حقارت به تیم پاس نگاه کنند.

بگوویچ عنوان کرد: در فصل گذشته تیم پاس در نیم فصل اول 24 امتیار کسب کرد و اگر در این فصل با توجه شدیدتر شدن رقابت در لیگ برتر همین تعداد امتیاز را کسب کند دست به کار بزرگی زده است.

وی با اشاره به اینکه علاقه فراوانی به جوانگرایی در تیم های تحت هدایت خود دارد، گفت: کار کردن با جوانان را دوست دارم و تاکنون هیچگاه از این علاقه خودم زیان ندیده ام به نظر من خداوند دید خوبی به من داده تا بازیکنان جوانی که آینده خوبی در انتظار آنها است را شناسایی کنم.

سرمربی پاس همدان با اشاره به اینکه به شدت به بازیکنی مثل محمد علوی در تیم خود احتیاج دارد، تاکید کرد:علوی سال گذشته برای پاس همدان عالی کار کرد و تاثیر فراوانی در موفقیت این داشت به نظر من علوی نباید تیم ما را ترک می کرد به همین دلیل اکنون انتظار دارم باشگاه تلاش کند تا این بازیکن را از تیم پرسپولیس به جمع بازیکنان ما اضافه کند تا خط دفاعی ما تقویت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد