شکایت باشگاه پاس همدان از استقلال اهواز

Imageکاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه پاس همدان از شکایت این باشگاه همدانی نسبت به باشگاه استقلال اهواز خبر داد.

کاظم اولیایی با بیان این خبر گفت: متاسفانه در جریان بازی استقلال اهواز - پاس همدان، عده قلیلی از هواداران تیم اهوازی که ظاهرا تحریک شده بودند دست به فحاشی علیه من و تیم پاس همدان زدند. برخلاف تماشاگر آبی دوست استقلال اهواز که به من و آقای پورحیدری لطف بسیاری داشتند، این عده که خریده شده بودند تا فقط فحاشی کنند با کلماتی زشت به ما اهانت کردند.

وی ادامه داد: پس از پایان مسابقه نزد مربیان تیم فوتبال استقلال اهواز رفتم که متاسفانه برخورد شایسته‌ای با من نداشتند. جای تعجب داشت که بعد از مسابقه نیز معدود تماشاگران منتسب به تیم استقلال اهواز اطراف رختکن داور آمده بودند و تیم داوری را محکوم می کردند که از تیم پاس پول گرفته است. جالب اینجاست که برخی از اعضای کادر فنی تیم استقلال اهواز نیز چنین ادعایی داشتند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با ابراز تعجب از اقدام نماینده و ناظر فدراسیون فوتبال در برخورد با عوامل متخلف بازی استقلال اهواز- پاس تصریح کرد: چه دلیلی دارد که نماینده فدراسیون فوتبال به محض اینکه سوت پایان بازی به صدا درآمد ورزشگاه را ترک  کند؟ در پایان مسابقه من نماینده فدراسیون را در ورزشگاه ندیدم تا موارد تخلف را به وی بگویم.

اولیایی درخصوص برخورد خود با اکبرمیثاقیان، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان بازی روز گذشته اظهارداشت: به دنبال برخورد بد یکی از مربیان تیم فوتبال استقلال اهواز، با اکبرمیثاقیان روبرو شدم. با کمال تعجب او هم حرف هایی می زد و ادعاهایی داشت که برای من بیان آنها از سوی یک مربی فوتبال جای تعجب داشت.

وی با بیان اینکه "در اهواز حرف‌هایی  شنیدم که در شان فوتبال ایران نبود"، خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در حاشیه بازی استقلال اهواز- پاس همدان رقم خورد، فحاشی تماشاگران منتسب به تیم استقلال اهواز، تغییر زمان برگزاری مسابقه و ... امروز شکایتی را تنظیم کرده و در اختیار سازمان لیگ برتر قرار دادیم تا نسبت به موارد تخلف تیم استقلال اهواز که میزبان مسابقه بود، رسیدگی شود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به حضور در سمینار آموزشی لیگ حرفه‌ای فوتبال آسیا، گفت: با تدبیر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا سمینار لیگ حرفه‌ای این قاره طی هفته گذشته برگزار شد که در آن 200 مدیرعامل باشگاه‌های آسیایی گردهم آمده و راهکارهای ارتقا سطح فوتبال حرفه‌ای این قاره را بررسی کردند.

وی حضور مدرسان و کارشناسان اروپایی در سمینار لیگ حرفه‌ای فوتبال آسیا را موجب رشد کمی و کیفی این سمینار عنوان و خاطرنشان کرد: با ارزیابی شرایط لیگ‌های مختلف آسیایی مشخص شد که کشور ژاپن در بین تمامی کشورهای آسیایی از نظر برگزاری مسابقات لیگ یک سروگردن بالاتر است و می تواند الگوی دیگر کشورهای این قاره باشد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در ادامه با بیان اینکه برای اولین بار است که هسته مرکزی فوتبال کشورهای آسیایی که همان باشگاه‌ها هستند، گردهم آمدند ابراز امیدواری کرد چنین سمینارهایی در آینده نیز برگزار شود چرا که می تواند راهگشای باشگاه‌های درحال توسعه آسیایی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد