علوی : می خواهم به پاس برگردم

علوی: جدایی‌ام از پرسپولیس قطعی است

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از حضور در پرسپولیس تجارب خوبی کسب کردم ؛ اما جدایی ام از این تیم قطعی است.

سید محمد علوی اظهار داشت: از باشگاه خوب پرسپولیس، قطبی و تمام بازیکنان از صمیم قلب تشکر می‌کنم چون در این مدت از آنها فقط خوبی دیدم.

وی افزود:‌ تجارب خوبی در پرسپولیس کسب کردم؛ اما جدایی‌ام از پرسپولیس قطعی است. به زودی به پاس همدان خواهم رفت.
علوی ادامه داد: نیمکت‌نشینی دلیل اصلی رفتن من از پرسپولیس است و فکر می‌کنم این مورد می‌تواند در آینده برای من موثر باشد. امیدوارم پرسپولیس در فصل جاری قهرمان لیگ شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضورم در پاس همدان هیچ مشکلی ندارد، چون طبق قانون فدراسیون فوتبال یک بازیکن نیمکت نشین که در طول نیم فصل کمتر از 90 دقیقه بازی کرده باشد، می‌تواند به تیمی برود که جای خالی دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ملکی 1387/08/11 ساعت 17:58

بابا بی خیال پاس
این تیم که تیم نیست
منصور پورحیدری و کاظم اولیائی در سکوت خبری در حال خوردن پول پاس هستند

چه بگویم که نگفتنم به ز گفتن است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد