وینگو بگوویچ : نگرانی ندارم ؛ با خونسردی کامل در پاس می‌مانم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: هیچ تزلزلی به خاطر نتایج اخیر پاس در جایگاهم احساس نمی‌کنم و با اقتدار و خونسردی کامل به کارم در این تیم ادامه می‌دهم.

وینگو بگوویچ که طی دو بازی گذشته دو شکست سنگین را به همراه تیم پاس از تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان متحمل شده است ، پیرامون بازی این هفته (جمعه) تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار کرد : این بازی هم مثل سایر دیدارهای گذشته بسیار سخت خواهد بود، ضمن اینکه ما باید باز هم در شهر اهواز، یک مسابقه خارج از خانه را برگزار کنیم. پس از دو شکست اخیر شرایط روحی بازیکنان ما تاحدودی افت کرد اما طی جلسات و صحبت‌هایی که با آنها داشتیم، وضعیت آنها تاحدودی بهتر شده است و سعی کنیم با آمادگی کامل روحی و جسمی، مقابل استقلال اهواز قرار گیریم.

وی افزود: البته در بازی قبل ما فوتبال بدی را به نمایش نگذاشتیم و معتقدم تیم ما در نیمه دوم بازی قابل قبولی را انجام داد ولی متاسفانه بر اثر اشتباهات فردی بعضی از بازیکنان، چندین گل را از تیم فولاد دریافت کردیم که خود باعث از هم پاشیده شدن شیرازه تیم ما شد. اکنون سعی کردم تا حدودی سیستم فوتبال تیم پاس را هم تغییر دهم و تمرکز کامل به این مسابقه فکر کنم.

سرمربی پاس در ارزیابی‌اش از تیم استقلال اهواز نیز تصریح کرد: این تیم هم مثل بسیاری از رقبای ما در لیگ، قدرت بسیاری دارد. آنها در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده‌اند و حتی اخیر توانستند برابر تیم صدرنشین لیگ یعنی ذوب‌آهن یک تساوی با ارزش را بدست آورند. همچنین این مسابقه هم در زمین آنها برگزار می‌شود که تمام این شرایط حاکی از سخت و خطرناک بودن این حریف است.

بگوویچ همچنین با تکذیب خبر کسر 10 درصد از مبلغ قراردادش بابت نتایج ضعیف پاس در دو بازی گذشته، در این باره خاطرنشان کرد: این مساله هنوز به من ابلاغ نشده و البته حتی به طور شفاهی هم آن را نشنیده‌ام و تکذیب می‌کنم؛ البته هر زمان که چنین تصمیمی یا چیزی شبیه به آن گرفته شود، می‌توان درباره آن صحبت کرد.

سرمربی تیم پاس با بیان اینکه هیچ نگرانی در جایگاه فعلی‌اش بخاطر دو شکست سنگین پیاپی این تیم احساس نمی‌کند، در این باره به ایسنا گفت: من و اولیایی (مدیرعامل باشگاه پاس) همکاری بسیار خوبی با هم داریم؛ اگر کمی دقت کنید تیم پاس در مقطع فعلی نسبت به همین زمان در فصل پیش، تنها یک امتیاز کمتر دارد که با توجه به تغییر و تحولات و پایین‌ آمدن محسوس میانگین سنی بازیکنان تیم، وضعیت بدی نداریم. من هیچ نگرانی یا تزلزلی را در جایگاه فعلی‌ام احساس نکرده و سعی می‌کنم با اقتدار و اعتماد به نفس کامل به کارم در این تیم ادامه دهم. اکنون شاید بهتر باشد تا زمان برگشت اولیایی از مالزی صبر کرد و منتظر پاسخ‌های او درباره این موارد هم بود اما من تنها تمام تمرکزم معطوف به تجزیه و تحلیل مسابقه این هفته برابر تیم استقلال اهواز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی این هفته ابوالفضل حاجی‌زاده و غفوری مصدوم هستند که نمی‌توانند تیم ما را یاری کنند اما سایر بازیکنان در شرایط آرامی تمرین کرده و آماده هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد