اولیائی مقصر اصلی ناکامی های پاس است

بی شک مقصر اصلی تمام مشکلات پاس در این فصل لیگ برتر کاظم اولیائی مدیرعامل باشگاه پاس همدان است . 

زمانیکه همه تیمها مشغول جذب بازیکن و عقد قرارداد با بهترین بازیکنان لیگ بودند کاظم خان اولیائی در اتریش و هلند مشغول یافتن چمن برای زمین وزرشگاه اختصاصی پاس (که 3 سال دیگر اگر خدا بخواهد قرار است افتتاح شود) بود . 

بعد از بازگشت از سفر طولانی مدت هم شاهد جذب بازیکنان چندان مطرح و توانمندی از سوی آقای مدیر عامل نبودیم ، تا امروز شاهد این باشیم که دستان سرمربی برای مسابقات شدیداً خالی از مهره است .  

امروز در مصاحبات غیر رسمی و گفته های اطرافیان حاج کاظم شنیده می شود که اولیائی در صورت عدم نتیجه گیری پاس در دیدار مقابل استقلال اهواز بر آن است که به کار وینگو خاتمه دهد و به این ترتیب قبل از اینکه با اخراج خودش شوکی به تیم وارد کنند ، خود با اخراج وینگو این شوک را به بازیکنان و مجموعه باشگاه تزریق کند . 

اولیائی با رفتارش کاری کرده است که اکثراً از او دلخور و ناراضی هستند ، سیروس رکنی (رئیس سابق کانون هواداران پاس) چه شد ؟ طالبیان (معاون ورزشی سابق باشگاه پاس) کجاست ؟ و . . .  

اولیائی در ابتدای ورود به همدان با به کارگیری چند نفر از همدانیها سعی در جلب نظر مسئولان و فوتبالی های همدان داشت و می خواست ثابت کند که قصد بومی سازی در تمامی رده های باشگاه را دارد ،‌ اما امروز طالبیان جای خود را به رمضانی غیر بومی داده و مدیر روابط عمومی باشگاه از تهران اخبار تیم را انتشار می دهد (که عملکرد وی هم در رسانه های کشوری مشخص است و تنها چند نشریه او را می شناسند) ، هرچند که با فشار های اهل قلم او ناچار به کوچ به همدان شد و از این فصل در همدان ساکن شده است ،‌ اما یک سوال ؟.... آیا واقعاً در همدان قحط الرجال بود که در زمینه این کارهای ساده هم  ما ناچار به استفاده از نیروهای غیر بومی باشیم . 

بازیکنان بومی هم فقط برای جنگ تبلیغاتی جذب پاس شدند و نه حمایت درستی از آنها می شود و نه مبلغ قرارداد قابل توجهی دارند . برای تصدیق این مطلب بهتر است سری به مصطفی یوسف علیزاده بزنید و احوال او را جویا شوید !  

در خصوص عوامل باشگاه که اگر هیچ نگوئیم خیلی بهتر است ! 

ما که نفهمیدیم که این باشگاه بالاخره مردمی است یا شخصی و خانوادگی ؟ اصلاً پاس خصوصی شده یا هنوز غیر خصوصی است ؟ مالکان باشگاه الان چه کسانی هستند ؟ هیئت مدیره (در صورت وجود) در چه زمانهائی جلسه تشکیل می دهند ؟ 

آیا تصمیمی هم تا کنون توسط هیئت مدیره گرفته شده یا نه ؟ این نشان می دهد که یا هیئت مدیره فعال نیست و یا اینکه مدیر روابط عمومی فعالیتی ندارد ! 

از اوضاع مالی باشگاه هم اطلاعی در دست نیست ! اگر تیم مشکل مالی ندارد چرا بازیکنان گران قیمت تر و به مراتب توانمندتری را جذب نکرد ؟ و اگر مشکل مالی دارد ،‌ چرا در هیچ مصاحبه ای اعلام نمی شود که وضع مالی باشگاه خوب نیست ؟ 

در شرایطی که رئیس جمهور محترم تاکید بر شفاف سازی دارند ، این همه ابهام در خصوص مسائل مرتبط با باشگاه پاس وجود دارد که هیچ کس پاسخگو نیست ! 

اگر تیم خصوصی شده سهامدارانش چه کس یا چه کسانی هستند ؟ 

اینها همه سوالاتی است که هواداران از مدیرعامل این باشگاه دارند و انتظار پاسخگوئی به این ابهامات را از ایشان دارند .           

نظرات 3 + ارسال نظر
حسینی 1387/08/08 ساعت 13:56

من هم کاملا با شما موافقم آقایان عوض اینکه جوابگو باشند فقط سعی می کنند منتقدان رو هر طوری شده از میدان به در کنند.

بله متاسفانه این مشکلیه که هست !

حمید اکبری 1387/08/08 ساعت 18:42

بابا ایول !
چه عجب یک نفر پیدا شد که حرف حق بزند .
اینها فقط فکر خودشانند !

بقیه هم این مطالب را می دانند ولی از روی محافظه کاری حرف نمی زنند !
لطف دارید

[ بدون نام ] 1387/12/02 ساعت 10:57

اولیائی قهرمان است که توانست با همه مخالفتها تیم پاس را به همدان بیاورد.
این خصلت همدانیهاست که خوش استقبال هستند وشما هم همدانی هستیدوبد بدرقه

اولیایی در آوردن پاس به همدان هیچ نقشی نداشته !
فقط با مدیریت غلطش اونو پایمال کرده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد