مهرداد کریمیان : شرمنده هواداران شدم

Image

کریمیان : نباید بخاطر این شکست مدام تیم را سرزنش کرد پاس همدان توان و زمان کافی برای جبران دارد .

اگر پنالتی دقیقه 70 را گل می کردم قطعاً روند بازی تغییر می کرد و ما می توانستیم تعدادی از گل های خورده را جبران کنیم اما متأسفانه گلر فولادی ها دست مرا خواند و توپ را گرفت .

هافبک بازی ساز پاسی ها که تا کنون بازیهای خوبی از خود برای پاس همدان به نمایش گذاشته است و تک گل پاسی را نیز برابر فولاد به ثمر رساند در خصوص این دیدار گفت : نتیجه بازی مشخص می کند که ما چقدر در مقابل فولاد بد ظاهر شدیم . اما چه کنیم که همه مسائل دست به دست هم داده بودند تا تیم ما در این بازی با 5 گل مغلوب فولاد شود .

در روزی که تیم ما ضعیف ظاهر می شود ، فولاد فراتر از حد خود ظاهر می شود و با یک بازی هجومی در عرض 50 دقیقه 5 گل به تیم ما می زند .

وی ادامه داد :درست است که ما در حد انتظار ظاهر نشدیم و از همان دقائق اولیه بازی کم آوردیم اما حق ما نبود اینگونه شکست بخوریم .

این شکست نتیجه ضعف تمامی بازیکنان در همه خطوط بود . البته ما بازیکنان نیز در هیچ شرایطی دوست نداریم تیم بازنده میدان باشیم اما چه کنیم تلاش هایمان پاسخی نداشت .

کریمیان با وجود این که تک گل پاس را در این بازی به ثمر رساند، اما از عملکرد خود ابراز نارضایتی کرده و افزود : اگر پنالتی دقیقه 70 را خراب نمی کردم قطعاً نتیجه 1-5 نبود ما می توانستیم تعدادی از گل های خورده را جبران کنیم .

وی در خصوص وضعیت فعلی تیم خود اظهار داشت : پاس می تواند با دو برد به روز های اوج خود برگردد . نباید بخاطر این شکست مدام تیم را سرزنش کرد ما هم توان جبران داریم هم زمان کافی برای این که به روز های اوج برگردیم .

پاس همدان مهره های خوبی دارد. قول می دهم پاس همدان بزودی به روز های اوج خود برمی گردد و در جمع مدعیان لیگ قرار می گیرد .

مهرداد کریمیان در خصوص دیدار آینده تیم خود برابر استقلال اهواز گفت : از استقلال اهواز شروع می کنیم . ما در این بازی قصد جبران داریم و مطمئن باشید دست خالی به همدان برنمی گردیم .

استقلال تیم خوبی است اما ما دیگر نمی گذاریم تیم ها کمبود امتیاز خود را در مقابل تیم ما جبران کنند .

وی در پایان اضافه کرد : هواداران تحمل کنند و صبور باشند بزودی همانطور می شویم که آنها می خواهند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد