شیرزاد : دیر نیست باید همت کنیم و پاس سابق باشیم

Image

تیم ما از لحاظ بازیکن ویا کادر سرپرستی و فنی مشکلی ندارد ، تنها مشکل ما انسجام تیمی از دست رفته مان در دو بازی گذشته است .

کاپیتان دوم پاسی ها پس از شکست سنگین تیم خود برابر فولاد خوزستان ، ضمن ابراز تأسف به جهت کسب این نتیجه ضعیف از تیم خود ، گفت : من دلیل این شکست را در عدم آمادگی کامل تیم که در نبود نظم و انسجام خلاصه می شود می دانم .

ما در همان دقائق اولیه بعلت هماهنگ نبودن دو گل تقدیم تیم مقابل کردیم . آنها هر موقعیتی که بدست می آوردند با استفاده از روحیه بهم ریخته تیم ، وارد دروازه ما می کردند .

 وی اضافه کرد : پس از خوردن سه گل با به ثمر نشستن اولین گل ما کم کم در حال برگشت به جریان عادی بازی بودیم که متأسفانه بازهم عقب ماندیم .

نیمه دوم بازی نیز برنامه ریزی هایی که برای جبران گل ها داشتیم پاسخ نداد و ما فقط توانستیم در این نیمه خوب بازی کنیم اما در مورد نتیجه کاری از ما برنیامد .

جواد شیرزاد با اشاره به وجود کادرمدیریتی ، فنی و بازیکنان خوب و آینده دار در تیم افزود : ما قصد جبران داریم و همین یک عامل مثبت در تیم است . باید کمی همت کنیم تا پاس سابق که همان پاس مورد دلخواه همه است باشیم .

وی در خصوص دیدار آینده تیم خود برابر استقلال اهواز گفت : این تیم های اهوازی دو .سه هفته است که نتایج خوبی در بازیهای خود کسب می کنند و آنها نیز در چند هفته اخیر دچار بحران بودند اما حالا می بینیم که همان فولاد در دو بازی 9 گل زده است پس این مهم دور از انتظار نیست و ما از همین بازی با استقلال اهواز شروع به جبران می کنیم .

استقلال تیم خوبی دارد اما دلیل بر بدی تیم ما نیست ما تلاش می کنیم تا به حق خود برسیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد