محمد غلامی : هواداران دعا گویمان باشند

غلامیمحمد غلامی گفت : برای برد مقابل فولاد هم قسم شده ایم و تمام توانمان و تلاشمان را انجام می دهیم تا با دست پر از اهواز به خانه برگردیم ما فقط بدنبال سه امتیاز کامل هستیم و برای رسیدن به این مهم هم قسم شده ایم .

فوروارد خوش سخن و با اخلاق پاسی ها پیش از دیدار تیم خود برابر فولاد خوزستان در خصوص این بازی گفت : فولاد تیم خوبی است و ما کار راحتی در اهواز نخواهیم داشت .

تمام تلاش ما برای کسب امتیاز است و برای رسیدن به هدفمان 90 دقیقه کامل تلاش می کنیم تا در اولین دیدارمان دراهواز سه امتیاز را کسب کنیم و با روحیه مضاعف به مصاف استقلال اهواز برویم .

وی اضافه کرد : خوشبختانه برای این بازی تمامی مهره ها در اختیار تیم هستند و مشکلی جدی از بابت مصدومیت و محرومیت تیم را تهدید نمی کند .

محمد غلامی نقش هواداران را در کسب پیروزی های پاس همدان بسیار مؤثر و مهم دانست و افزود : هواداران می توانند در کسب پیروزی های تیم خود نقش بسزایی داشته باشند .

اگر آنها از بازیکنان تیم خود انتظار ارائه یک بازی زیبا و کسب نتیجه مناسب دارند ، در خانه برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند و در بازی های بیرون از خانه دعایشان بدرقه راهمان باشد .

وی در خصوص دیدار گذشته تیم خود برابر استقلال تهران گفت : ما در مقابل استقلال یک بازی بسیار قابل قبول ارائه دادیم اما نتوانستیم نتیجه را نیز مانند بازیمان به سود خود تغییر دهیم .

همه شاهد بودند که تیم ما تا دقیقه 70 استقلال را بطور کامل پرس کرده بود اما یک اشتباه و خوردن گل های دوم و سوم در طی سه دقیقه روند بازی را در دقایقی از دستمان خارج کرد. متأسفانه دیگر زمانی برای جبران نمانده بود .

غلامی در پایان گفت : مطمئنا ًپاس همدان با داشتن یک کادر مدیریتی و فنی عالی ، بازیکنان شایسته اش و هوادارانی متعصب پتانسل حضور در جایگاههای بهتر جدول رده بندی را دارد بنابراین بزودی به جایگاه واقعیمان در جدول رده بندی می رسیم .

نظرات 2 + ارسال نظر
صادقی پناه 1387/08/05 ساعت 20:39

سلام...
من صادقی پناه هستم سایتتون عالیه

سلام دوست عزیز
خواهش می کنم لطف دارید ، خوشحال میشم اگه با وبلاگ من همیشه در ارتباط باشید و نظرتون رو بگید .

عماد 1387/08/30 ساعت 14:55 http://para3tesh.blogfa.com

سلام داداش به محمد غلامیو اویش کرد جهان سلامی گرم برسون

بگو اهوازیا دوستتون دارن از طرف سعید.فواد.عماد شینگو

عزیز جون لطف دارید !
اتفاقاْ این دو نفر که نام بردی به اتفاق مصطفی چترابگون نزدیک ترین دوستان من در تیم پاس هستند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد