قلعه‌نویی: استقلال با تداوم روند فعلی قهرمان می‌شود

مطلبی که در روزنامه هگمتانه مورخ ۰۱/۰۸/۸۷ به چاپ رسیده است : 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ابتدای فصل قول قهرمانی دادم و اگر همین روند را حفظ کنیم قهرمان لیگ می شویم.

امیر قلعه‌نویی پس از پایان بازی مقابل پاس همدان اظهار داشت: خوب بازی کردیم؛ اما خط دفاعی ما می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. پاس موقعیت چندانی نداشت؛ اما روی دو حمله به گل رسید.

وی افزود: تیم پاس چیز خاصی برای ارائه نداشت؛ اما باید گفت ما شانس آوردیم که توپ‌هایمان وارد دروازه حریف شد. در بازی قبلی به مراتب بهتر بازی کرده بودیم.

سرمربی آبی‌پوشان درباره اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد، عنوان کرد: از اول فصل گفته بودم قهرمان می‌شویم و اگر در بازی‌های آینده هم همین روند را ادامه دهیم قهرمانی استقلال اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از فرهاد مجیدی استفاده نکرد، گفت: او سرما خورده بود و نمی‌توانست در این دیدار به میدان برود.

قلعه‌نویی در خصوص محرومیت مدیران استقلال از حضور در سمینار AFC به دلیل دیر ارسال شدن مدارک، اظهار داشت: این مسأله مربوط به من نمی‌شود و این سؤالی است که مدیران باید پاسخ بدهند.

سرمربی استقلال در این ارتباط که با تغییر در هیأت مدیره و مدیرعامل این تیم نتایج بهتری کسب کرده است، تصریح کرد: این تغییرات به نفع استقلال بود و ما توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم؛ اما این را هم اضافه کنم که من هنوز با آقای فتح‌ا... زاده در ارتباطم و با او تماس می‌گیرم. بطورکلی من با هر مدیرعاملی کار کرده باشم ارتباطم با او را قطع نمی‌کنم.

تیم فوتبال استقلال تهران دیروز در هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه 4 بر 2 پاس را شکست داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد