بگوویچ: به تجربه اندک بازیکنانمان باختیم

 مطلبی که در روزنامه هگمتانه مورخ ۰۱/۰۸/۸۷ به چاپ رسیده است :

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: مشکل تیم ما نداشتن بازیکنانی مانند بازیکنان استقلال و پرسپولیس است.

وینکو بگوویچ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی یک سال و نیمی که در تیم پاس کار می‌کنم سعی کرده‌ام نگاه منطقی‌ داشته باشم. سؤال من این است که اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازیکنان فعلی خود را حفظ نمی‌کردند و بازیکنان تازه‌ای را نیز جذب نمی‌کردند آیا قدرت آن‌ها به اندازه امروز بود؟

وی افزود: با وجود حضور تمامی این نفرات استقلال تنها 3 امتیاز بیشتر از ما دارد، در حالی که به هیچ عنوان نمی‌توان شرایط ما را با این دو تیم مقایسه کرد. ما 12 بازیکن از دست داده‌ایم و آن‌ها 12 بازیکن جذب کرده‌اند. بر روی نیمکت تیم استقلال بازیکنانی چون تقی‌پور، بیک زاده و برهانی حضور دارند و من بر روی نیمکت تیم پاس علی‌آبادی و ابوالحسنی را دارم که در حدود 17 سال سن دارند.

بگوویچ تأکید کرد: بی ‌تردید ما امروز به دلیل تجربه اندک بازیکنان مغلوب شدیم و همچنین نبود امید خورج و ابوالفضل حاجی زاده تأثیر بسیاری بر روی کاهش دوندگی بازیکنان در زمین داشت. هیچ گاه آمار گل خورده تیم پاس به این اندازه نبوده است اما زمانی که ما گل دوم را دریافت کردیم، شیرازه تیم ما از هم پاشید و باعث شد گل‌های دیگر را نیز دریافت کنیم.

وی افزود: معتقدم پاس به بازیکنان جدیدی نیاز دارد که باید به تیم اضافه شوند؛ چرا که اگر این اتفاق نیفتد در ادامه لیگ به مشکل برمی‌خوریم. در هر صورت بازیکنانی که امروز به میدان رفتند بهترین‌های تیم پاس در تمرینات بودند که شایستگی خود را نشان دادند و حضور بازیکنی چون "قیدر" در ترکیب تیم نیز به دلیل همین موضوع بوده است. در هر صورت اگر از استقلال نیز بازیکنانی چون جان واریو، اکبرپور، قربانی و حیدری را بگیریم، آنوقت متوجه می‌شویم که این تیم نیز نمی‌تواند همانند وضعیت فعلی با قدرت بازی کند. در واقع مشکل اصلی تیم پاس این است که ما بازیکنانی به خوبی تیم‌های استقلال و پرسپولیس نداریم.

بگوویچ تصریح کرد: من در ابتدای فصل اسامی بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه اعلام کردم اما این بازیکنان به پاس همدان نیامدند. باید پرسید آیا بازیکنانی چون حیدری، تقی‌پور و شکوری حاضر هستند در همدان بازی کنند یا نه؟

بگوویچ در پاسخ به این سؤال که چگونه بازیکنانی چون امیرحسین صادقی و فرزاد آشوبی به فوتبال کرمان رفته‌اند نیز گفت: در این باره باید از خود این بازیکنان و باشگاه مس سؤال کرد.

سرمربی پاس همدان درباره دلیل ماندنش در تیم پاس پس از مشاهده این مشکلات نیز گفت: من قراردادی 3 ساله با باشگاه پاس دارم و در این تیم می‌مانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد