اولیایی : پاس همدان جوان و جویای نام است

اولیائی گفت : فقط برای پیروزی مقابل استقلال بازی می کنیم .

پاس همدان از انگیزه بالایی برای ارائه یک بازی زیبا و منطقی برابر استقلال دارImageد و تیم ما فقط برای کسب پیروزی مقابل این تیم به میدان می رود .

مدیر عامل باشگاه پاس همدان در خصوص دیدار تیم خود برابر استقلال تهران گفت : تیم ما در حال حاضر از لحاظ روحی و فنی در شرایط بسیار مطلوبی به سر می برد و در بازی مقابل استقلال انگیزه بسیار زیادی برای کسب امتیاز دارد .

ما فقط به قصد برد بازی می کنیم و امیدوارم بازیکنان بتوانند در زمین بازی به این مهم دست پیدا کنند .

وی در خصوص وضعیت استقلال تهران گفت : استقلال در این فصل شرایط بسیار خوبی دارد . مسئولین این تیم در حال آماده سازی تیم خود برای حضور قوی در بازیهای آسیایی هستند .

استقلال در این فصل بهترین مهره های لیگ را به خدمت گرفته و از این جهت باید گفت که استقلال ابزاری  قوی در بازی مقابل ما دارد .

اولیایی اضافه کرد : گرچه استقلال از لحاظ ابزار هم وزن با تیم ما نیست اما در حال حاضر با تیم ما هم امتیاز است و ما انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل استقلال داریم و برای رسیدن به این خواسته مان تمام تلاشمان را می کنیم .

وی در پایان پیشاپیش از حضور پر شمار هواداران همدانی در ورزشگاه قدس همدان تشکر و قدر دانی نمود و افزود : ورزشگاه قدس به این دلیل که ظرفیت زیادی ندارد همواره در بازی های حساس هزاران مشتاق و علاقه مند پشت در های بسته می مانند ؛ این وظیفه ماست که از این علاقه مندان بخاطر این همه علاقه قدر دانی کنیم .

امیدوارم در مصاف پاس همدان – استقلال تهران شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند از سوی هر دو تیم باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد