حاجی زاده : توان شکست استقلال را داریم

Imageهافبک تیم پاس همدان گفت :در مقابل استقلال میزبانی از آن ماست و علاوه بر آن تیم یکدست و هماهنگی در اختیار داریم که می توانیم با استفاده از این امتیاز ها و کمی تلاش تیم آبی پوش پایتخت را شکست دهیم . 

ابوالفضل حاجی زاده در خصوص دیدار گذشته تیم خود برابر راه آهن گفت : در این دیدار با دشوار بودن شرایط بازی ، تیم ما یک بازی زیبا به نمایش گذاشت و یک نتیجه قابل قبول و عادلانه بدست آورد .

ما در نیمه اول خوب ظاهر شدیم اما دقائقی از نیمه دوم را افت کردیم که خوشبختانه خیلی زود بچه ها به شرایط عادی رسیدند و توانستند در دقائق پایانی با وجود دفاع سر سختانه حریف روی یک ضربه ایستگاهی حساب شده از شیرزاد و ضربه سر عمران زاده به تک گل برتری این بازی دست پیدا کنند .

وی در خصوص مصدومیت خود در این بازی عنوان کرد : متأسفانه در حدود دقیقه 20 بازی کشاله رانم دچار کشیدگی شد و من نتوانستم ادامه دهم به این دلیل به اجبار از زمین بازی بیرون رفتم .

حاجی زاده با اعلام سطحی بودن آسیب دیده گی اش افزود : آسیب دیده گی ام شدید نیست اما هنوز نمی دانم که می توانم در مقابل استتقلال بازی کنم یا نه ، فعلاً در حال انجام فیزیوتراپی هستم و امیدوارم که به این بازی برسم .

وی در خصوص بازی تیمش برابر استقلال گفت : استقلال مهره های خوبی دارد و با نتایج خوبی که در سه . چهار هفته اخیر بدست آورده قطعا ً از شرایط روحی خوبی نیز برخوردار خواهد بود .

استقلال می تواند حریف خطر ناکی برای ما باشد و ما باید هوشیارانه عمل کنیم تا به حقمان برسیم . ما توان پیروزی بر این تیم را داریم .

ابوالفضل حاجی زاده اضافه کرد : تیم ما نیز هم شرایط روحی خوبی دارد و هم به سطح آمادگی مطلوب رسیده است . کافیست کمی تلاش کنیم تا بتوانیم استقلال را باشکست راهی کنیم .

او در پایان خاطر نشان کرد : هواداران می توانند در پیروزی های تیم ما نقش تعیین کننده ای داشته باشند . همانگونه که تا کنون با حمایت های خود ما را تنها نگذاشته اند در این دیدار نیز انتظار می رود که با حمایت همه جانبه از پاس همدان در یک پیروزی ارزشمند سهیم باشند .

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام و درود بسیار

جای بسی تشکر و قدرانی برای شماست که اینگونه تیم خود را پاس مینهید .مطالب بسیار خواندی و اخباری از حاشیه تیم را به اطلاع دوستان و طرفداران میرسانید
ولی کاش در انتخاب اسم وبلاگ کمی حوصله به خرج میدادیدواسم مناسبتری که هم معرف شما باشد و هم نشان هوادار بودن شما را مشخص کند مثلا ::
www.footballpas-saghafi.com یا
www.hamedan-pas.saghafi.com
......
....
...
موفق و پیروز باشید

سلام بر شما دوست عزیز
از ابراز لطف و راهنمائی شما سپاسگزارم ،اما قدری برای این کار دیر شده است .
شما هم موفق باشید ، لینک کافی نت شما هم در وبلاگ موجود است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد