مسئولان پاس باید حق مرا بدهند؛

حنیف عمران زاده:همیشه یک گل برای تیم های سابقم آماده دارم  

حنیف عمران زاده، مدافع تیم استقلال در مقابل ملوان بندر انزلی گلزنی کرد و سه امتیاز ارزشمند برای تیمش به ارمغان آورد؛ این بازیکن معتقد است که همواره برای انجام بازی خوب و گلزنی مقابل تیم های سابق خود انگیزه کافی دارد.  

مدافع استقلال گفت: بازی در انزلی به هیچ عنوان کار آسانی نیست، بازی خیلی مشکلی انجام دادیم و گرفتن سه امتیاز از ملوان برای ما ارزشمند بود.

وی افزود: گل زنی به تیم های سابقم برای من خوش یمن و دوست داشتنی است، من چند سالی برای ملوان بازی کردم و همان قدر که برای گل زدن به پاس انگیزه داشتم و این کار را انجام دادم با گلزنی به ملوان نشان دادم از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستم. 

مدافع استقلال تصریح کرد: وظیفه من گلزنی نیست، اما اگر شرایط مهیا شود، مظلومی به من اجازه می‌دهد که پیش روی کنم و از فرصت ها استفاده ببرم. 

عمران زاده اظهار داشت: پاسی ها حق مرا ندادند و کمیته انضباطی قرار است در این مورد بررسی های لازم را انجام دهند اما امیدوار هستم که آنها حق مرا بدهند و بیشتر از این مسئله مورد نظر ادامه پیدا نکند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/09/10 ساعت 15:35

این آقای پاک دنبال چه حقیه که برای مسئولان پاس تعیین تکلیف میکنه !!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روابط عمومی پاس جواب صریحی به ادعای این فوتبالیست پاک بدهد /؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد