بازیهای پاس نظر کارشناسان را به خود جلب کرده است؛

ملاحی: با جوانگرایی به اهداف خود رسیده ایم 

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: عملکرد کادر فنی تیم تا هفته نهم مطلوب بوده و قصد داریم با ادامه این روند جایگاه خوبی در جدول رده بندی کسب کنیم. 

سردار کریم ملاحی گفت: پاس در این فصل با جوانگرایی که انجام داده به دنبال حفظ جایگاه خود در بین نه تیم بالای جدول است و مطمئن هستم با این جوانان آینده دار به این هدف خواهیم رسید.

وی افزود: سیاست اصلی باشگاه جوانگرایی و بهادادن به بازیکنان بومی است و توانسته ایم این برنامه را به خوبی اجرا کنیم. برنامه ریزی مطلوب و حمایت های صورت گرفته از سوی اعضای هیئت مدیره نه تنها انگیزه بچه های تیم را دو چندان کرده بلکه فضایی صمیمی و بدون حاشیه در مجموعه تیمی ایجاد شده است.

ملاحی در ادامه گفت: پاس با ارائه بازیهای زیبا و تاکتیکی نظر کارشناسان را به خود جلب کرده است و باید این ثبات را تا آخر فصل حفظ کنیم چراکه در ادامه بازیها سخت تر می شود.

مدیر عامل باشگاه پاس گفت: در بازیهای خانگی تماشاگران استقبال خوبی از مسابقات داشته اند و کانون هواداران باشگاه نیز در انسجام هواداران موفق عمل کرده است.

ملاحی در خصوص اینکه گفته می شود بعد از بازی تیمش مقابل صبای قم با محمود یاوری تماس تلفنی داشته گفت: نمی دانم این شایعات را از کجا برای ما درست می کنند زیرا تماس تلفنی در کار نبوده و این شایعه ها بازی بچگانه برخی افراد سودجو است و باشگاه پاس در صورت لزوم با این موارد از طریق قانون برخورد میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد