مهدی اسلامی : شکست ذوب آهن حتمی است

دروازه بان شماره 1 پاس همدان گفت :کم لطفی خودم باعث شد دیر تر در درون دروازه قرار بگیرم

مهدی اسلامی افزود : می توانستم زود تر از این ها در درون دروازه پاس قرار بگیرم اما کم لطفی خودم باعث شد پس از گذشت شش هفته برای تیمم به میدان بروم .

اسلامی که در بازی برابر صبای قم برای اولین بار در لیگ برتر درون دروازه پاس قرار گرفت و به زعم مجموعه کادر فنی این تیم،  عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت ، در خصوص عملکرد خود اظهار داشت : پیش از آغاز بازی استرس داشتم اما این استرس ریزش کرد و پس از گذشت چند دقیقه از جریان بازی ، توانستم به حالت عادی برگردم .

وی ادامه داد : از خودم راضی ام چرا که در اولین حضورم در درون دروازه پاس وظایفم را بخوبی انجام دادم .

وی عنوان کرد : اگر کم لطفی نمی کردم و بهتر تمرین می کردم ، زود تر از این ها در درون دروازه قرار می گرفتم اما حالا که توانسته ام اعتماد کادر فنی را بدست بیاورم ، بی وقفه تلاش می کنم تا  دوباره نیمکت نشین نشوم .

مهدی اسلامی در خصوص نتیجه بازی گفت : با وجود این که خوب بازی کردیم اما نتوانستیم حفط نتیجه کنیم .بار ها دیده ام وقتی تیمی از حریف خود پیش می افتد ، هر کاری می کند تا نتیجه را حفط کند اما ما جوانمردانه بازی کردیم و این موضوع باعث شد خیلی زود گل بخوریم و تمرکز خود را از دست بدهیم .

سنگر بان جوان پاس اضافه کرد : بدشاسی باعث شد روی یک اشتباه گل دوم را بخوریم و در ادامه روند بد شانسی ها 10 نفره شویم ، گر چه تیم 10 نفره ما سراسر حمله شده بود ، اما نتوانستیم در گلزنی مژفق عمل کنیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم .

سید مهدی اسلامی با اشاره به این که پاس با کسب دو برد متوالی به جایگاه واقعی خود می رسد ، افزود : ما تیم خوبی داریم و بزودی از بحران کم امتیازی خلاص می شویم . شک نکنید روند رو به رشد تیم ما از بازی مقابل ذوب آهن شروع می شود .

وی تأکید کرد : صد در صد ذوب آهن را شکست می دهیم چرا که این بازی از شانس های آخر تیم ما برای جبران نتایج گذشته است .

نظرات 3 + ارسال نظر
سامان 1388/06/30 ساعت 15:19 http://comien.mihanblog.com

سلام
من یه دانشجو از قشر متوسطم که به لطف خدا و به کمک cn3 دارم یه پولدار واقعی میشم
شما هم اگه می خوای واسه هر تومنی که خرج میکنی کلی بالا و پایین نکنی و به ما بپیوندی، سری بهم بزن
http://comein.mihanblog.com
CN3 روشی نو برای کسب درآمد واقعی از اینترنت صد در صد تضمینی
.
.
.
.
بدون نیاز به کلیک کردن یا زیرمجموعه

لیلا 1388/06/30 ساعت 17:36 http://rittta.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفتون . لینکتون کردم شما هم با نام
ترا من چشم در راهم
لینک کنید .

الهه 1388/06/30 ساعت 18:16 http://myeli.blogsky.com/

سلام
من لینکتون کردم
من رو با اسم دلنوشته های مهندس eli لینک کنید
:)
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد