پیمبری: رضایت تماشاگران نشانه عملکرد موفق مدیریت پاس است

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: رضایتمندی تماشاگران از نتایج کسب شده، نشانگر عملکرد موفق و مثبت مدیریت این باشگاه است.

مجتبی پیمبری افزود: هواداران بازوان اصلی باشگاه پاس محسوب می‌شوند و کسب رضایت آنها عامل موفقیت این باشگاه است.


وی با بی‌اهمیت شمردن برخی مطالب مطرح شده و موضع‌گیری دست اندرکاران سابق این باشگاه گفت: سردار کریم ملاحی زمانی که حاضر به پذیرش مدیریت باشگاه پاس شد که این تیم در قعر جدول قرار داشت و تماشاگران نسبت به عملکرد مدیریت سابق اعتراض داشتند.

وی بیان داشت: حضور سردار ملاحی خواسته مردم از مسوولان همدان و هیات مدیره باشگاه پاس بود و پیش از این هیچ گاه ارتباطی با همدانی‌ها نداشتیم.

پیمبری افزود: هدف هیات مدیره باشگاه بهره مندی تماشاگران از دیدن یک بازی زیبا و جذاب است و حضور پرشور هواداران پاس در ورزشگاه نشانگر میزان رضایت آنها است.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان افزود: افرادی که سعی در زیرسووال بردن عملکرد مدیریت باشگاه و ایجاد تنش در این تیم هستند، برای مردم همدان شناخته شده اند.

وی گفت: تیم پاس متعلق به تماشاگران خونگرم همدانی است و به نام مقدس شهدا هدیه شده و باید از اعتبار این تیم با کسب نتایج درخشان دفاع کنیم.