شکست دادن پرسپولیس در ذات پاس است؛

عباس صوفی:‌ببریم یا ببازیم یاوری در همدان می‌ماند 

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان این جمله که "شکست پرسپولیس در ذات پاس است" در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل سرخپوشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از آمادگی روحی و روانی همدانی‌ها یاد کرد. 

عباس صوفی، مدیرعامل باشگاه پاس همدان افزود: شرایط تیم خیلی خوب است. طی روزهای اخیر یکسری اقدامات برای تجهیز تیم صورت دادیم که مهمترین آن تامین البسه تیم، عقد قرارداد با اسپانسر، نشست با مربیان و بازیکنان و ... بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پاداشی ویژه برای بازیکنان تیم پاس به جهت شکست تیم پرسپولیس تعیین کرده است، افزود: در صورتی که تیم مقابل پرسپولیس به برتری برسد، پاداشی ویژه به بازیکنان اهدا خواهیم کرد، البته رقم این پاداش را بیان نمی کنم اما مبلغ آن به حدی است که بازیکنان برای شکست پرسپولیس روحیه و انگیزه بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان شرایط فعلی این تیم را مطلوب خواند و گفت: طی روزهای اخیر هوادارانی که بنابه دلایلی یک مقدار از تیم دور شده بودند، به کنار ما بازگشته‌اند که این اتفاقی خوب است.

صوفی با یادآوری اینکه در شرایط خوبی تیم پاس را تحویل نگرفته است، افزود: اما این دلیل نمی شود که دست از تلاش برداریم، ما تا آخرین لحظه برای بقای پاس در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص دیدار با پرسپولیس خاطرنشان کرد: صددرصد پرسپولیس را شکست خواهیم داد. شکست پرسپولیس همیشه جزیی از ذات تیم فوتبال پاس بوده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در خاتمه تصریح کرد: آقای یاوری تا پایان فصل در تیم پاس همدان می ماند و هر نتیجه‌ای که تیم کسب کند در آینده این مربی تاثیری نخواهد داشت. الان صحبت از تغییر کادر فنی کردن به هیچ عنوان درست نیست و در بازی با پرسپولیس هر نتیجه‌ای بگیریم همچنان از آقای یاوری حمایت خواهیم کرد.

دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر ساعت 16:15 روز دوشنبه در ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبر 1389/12/14 ساعت 17:25

جناب صوفی کمی خویشتن دار باشید ؟؟!!!
انشاالله که ببرید ؟؟؟!!!!
ولی مدیرعاملی یک باشگاه با مدیر عاملی یک سازمان فرق میکنه !!!!!!
خسته نباشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد