پرسپولیس چنین روزهائی را به یاد نداشته؛

قباخلو: شکست بعدی پرسپولیس را هم پاس رقم می زند  

ما هم سالها در تیم پرسپولیس بازی کردیم و هم سالیان سال است که پیگیر نتایج پرسپولیس هستیم و من به جرات می گویم که پرسپولیس هیچ وقت چنین دورانی را با باخت های زیاد در لیگ و یک شکست سنگین در لیگ قهرمانان آسیا تجربه نکرده بود.  

مقداد قباخلو مهاجم پیشین تیم پرسپولیس و فعلی تیم پاس با بیان این سخنان به پایگاه خبری ایستگاه ورزش گفت: من به شخصه برای پرسپولیس و هوادارانش متاسفم که چنین نتایج تحقیر کننده ای را تحمل می کنند. این روزها هر تیمی در بازی با پرسپولیس می تواند به برد فکر کند.

قباخلو سپس به وضعیت تیم پاس اشاره می کند و می گوید: خوشبختانه با تغییراتی که در پاس ایجاد شده این تیم از نظر روحی خیلی ارتقا پیدا کرده و انگیزه در تیم ما و نزد بازیکنان زیاد شده.  

وی ادامه دا: بازیکنان از مدیران جدید صداقت می بینند و برای همین با انگیزه تمرین می کنند و همه توانشان را نیز در بازی های آینده صرف می کنند. ما به پیروزی مقابل پرسپولیس خیلی امیدواریم و به امید خدا اگر اتفاق خاصی نیفتد بعد از هفته ها یک پیروزی با ارزش را به دست می آوریم.  

مهاجم سبزپوشان همدان در ادامه گفت: پیروزی در بازی مقابل پرسپولیس می تواند نقطه عطفی در بازی های تیم پاس و نتیجه گیری این تیم باشد و بارقه های امید را برای بقا در لیگ نزد بازیکنان، کادر فنی و هواداران و کادر مدیریت باشگاه ایجاد کند.

مهاجم تیم پاس که به نظر می رسد از انگیزه زیادی هم برای گل زنی به تیم سابقش پرسپولیس برخوردار است در خاتمه این گفت و گو از هواداران تیم پاس خواست تا در  این بازی خاص و مهم برای بالا بردن هرچه بیشتر روحیه بازیکنان این تیم در ورزشگاه حضور یافته و به کمک تیم محبوبشان بیایند. 

 

لینک منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد