برای قبول مسئولیت مدیریت در باشگاه پاس؛

عباس صوفی از همه مدیران سابق پاس همدان رخصت گرفت 

عباس صوفی سرپرست جدید و موقت باشگاه پاس همدان که مقرر گردیده با همین پست تا آخر لیگ دهم عهده دار مسئولیت مدیریت در باشگاه پاس همدان باشد، قبل از پذیرش این مسئولیت طی تماس تلفنی با همه مدیران سابق این باشگاه از آن ها رخصت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، صوفی که انگیزه فراوان برای نجات تیم فوتبال پاس همدان از قعر جدول رده بندی و حفظ آن در لیگ برتر در این باشگاه مسئولیت پذیرفت، قبل از پذیرش این مسئولیت با بهروز مرادی استاندار سابق همدان و رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پاس، سید کاظم اولیائی و کریم ملاحی مدیران سابق این باشگاه تماس گرفته و از همه آن ها برای حضور در پست جدید رخصت طلبید. 

این حرکت صوفی که گفته می شود بعد از پایان رقابت های لیگ دهم از سوی هیات مدیره باشگاه به عنوان مدیرعامل معرفی خواهد شد، بسیار پخته و حکایت از درایت وی داشت.

صوفی 38 ساله که از سابقه خوبی در مدیریت در سطح استان همدان برخوردار است، از سه سال پیش تا کنون به عنوان رئیس هیات فوتبال همدان نیز مشغول به کار بوده و موفقیت های جالب توجهی هم در این مسئولیت به دست آورده. 

 

لینک منبع خبر

نظرات 3 + ارسال نظر
زنبورخان 1389/12/11 ساعت 10:46

قبل از هر نگارشی باید ابتدا اعلام کنم که در بعضی از پستها با نام بنده توهین هایی به مسئولان سابق پاس شده بود و در همین جا میگویم که تمامی فحاشی ها و توهین ها از جانب بنده نبوده است و همه آنها کذب محض است.

من به شخصه معتقدم که حاج عباس صوفی مدیری است که میتواند و خواهد توانست و قطئا آینده درخشانی در مدیریت ورزش در انتظار اوست اگر او را برای منافع شخصی خود خرج نکنیم او میتواند.

باشد که چنین باشدپ


در پایان هم باید اعلام کنم که از این کامنت به بعد دیگر زنبورخان واقعی نوشتاری را روی ایم وب سایت قرار نخواهد داد و انصراف خود را برای نگارش کامنت های مختلف اعلام میدارم
از تمامی دوستانی که از دست ما ناراحت شده اند نیز حلالیت میخواهم
علی همیشه یاورتان و حق نگهدارتان

علی 1389/12/11 ساعت 12:30 http://01.hamedanonline.ws/

به امید رسیدن به جایگاهی شایسته در لیگ برتر

یه نفر 1389/12/11 ساعت 17:36

اولا قطعا نه قطئا

بعدش این و ایl


بعد از خدافظی شبانه داغیبی شما هم بله زنبور خان :d


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد