پاس روح ورزش استان همدان است؛

عباس صوفی: با کار جمعی در لیگ می مانیم 

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید باشگاه پای همدان گفت: در ده بازی باقیمانده با اتکا به کار جمعی تیم را در لیگ برتر حفظ می کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی در معارفه رسمی اش که شب گذشته در جمع بازیکنان، کادر فنی  و اصحاب رسانه و با حضور استاندر و مدیرکل تربیت بدنی همدان در هتل پارسیان همدان برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد دارم که پاس روح ورزش استان همدان است و و از وقتی به همدان وارد شد، ورزش استان متحول شد.

وی با اشاره به ده دیدار باقی مانده، تصریح کرد: ان شاء الله در این ده بازی، با کار گروهی و استفاده از خرد جمعی، تیم را در لیگ حفظ کرده و سپس با مهندسی مجدد، سایر رشته های ورزشی را نیز تحت نام پاس، تقویت می کنیم.

رئیس هیئت فوتبال همدان ادامه داد: از همه دوستانی که در گذشته، حال و آینده از من حکایت داشته و دارند، تشکر می کنم.

صوفی از خبرنگاران، بازیکنان و کادر فنی خواست که کمک کنند تا تیم در لیگ حفظ شود و اذعان داشت: همانطور که استاندار گفتند، من کار تدارکات و پشتیبانی را بر عهده دارم و همه چیز با یاوری است. 

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد