اصغر شرفی: زمان ما حریفان پاس شب قبل از بازی خوابشان نمی برد

صحبتهای اصغر شرفی که از پاسی های قدیمی محسوب می شود درباره شرایط فعلی این تیم و امکان سقوط همدانی ها خواندنی است و البته مثل همیشه بی پرده.  

شرفی می گوید:« ما در پاس سیستمی داشتیم که به اصول خاصی پایبند بود. پاس مرکزی بود برای رشد جوانان. در تیمهای پایه بازیکنان بزرگی پا به تیم بزرگسالان پاس می گذاشتندو هر یک خیلی زود به پیراهن تیم ملی می رسیدند. چقدر خوب می شد که مسئولان از پیشکسوتان قدیمی پاس در این باشگاه استفاده می کردند اما حیف که این تیم به همدان رفت و تبدیل شد به استقلال دوم. یعنی در پاس اندازه پورحیدری وجود نداشت که تیم را مدیریت کند؟ یعنی مربی در حد منصوریان نبود که سرمربی پاس شود؟ به نظر من این اتفاق هایی که برای پاس می افتد چوب خداست.»

شرفی صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« یک عکس بزرگ روی میزم دارم که هر روز به آن نگاه می کنم. در آن تیم همه بزرگان پاس حاضر هستند. ما جوانی مان را برای پاس گذاشتیم اما باور کنید حالا کاری از دستمان برنمی آید که برای پاس انجام بدهیم. خود من بازیهای های پاس را نمی بینم، چون دلم می سوزد»
راهکار شرفی برای نجات پاس جمع کردن پیشکسوتان واقعی پاس و استفاده از آنها در هیات مدیره باشگاه است:« ما از پاس قدیم 10 تا مدیر داریم تا در باشگاه از آنها استفاده کنیم. اصلا می خواهم بدانم اولیایی کجای پاس بود که مدیرعامل باشگاه شد. به نظر من باید از پیشکسوتان پاس دعوت کنند تا در هیات مدیره حاضر شوند و در تصمیمات مهم ایفای نقش کنند. از حبیبی گرفته تا نوآموز، همه و همه می توانند به پاس کمک کنند. ما حتی جوانهایی داریم که به پیراهن پاس تعصب دارند و می توانند تیم را در این شرایط نجات بدهند»
 از شرفی پرسیدیم آیا زمانی که در پاس بازی می کرد این تیم به رتبه هفدهم رسیده بود یا نه که او پاسخ جالبی به سئوال ما داد:« زمان ما پاس از جمع 4 تیم پایین تر نمی آمد. همیشه یک حریف گردن کلفت برای سرخابی ها بودیم و نمی گذاشتیم آنها در زمین نفس بکشند. شب قبل از بازی با ما حریفان جرات نمی کردند راحت بخوابند اما حالا همه برای امتیاز گرفتن به مصاف پاس می آیند»
شرفی در مورد اینکه چرا در لیگ برتر مربیگری نمی کند هم جواب جالبی می دهد:« واقعا نمی دانم چرا در لیگ برتر نیستم. شاید والیبال بازی می کردم و اصلا در فوتبال نبوده ام که به من تیم نمی دهند. شاید هم چریک هستم که در لیگ برتر کسی سراغ من نمی آید.»

نظرات 1 + ارسال نظر
زنبورخان 1389/12/09 ساعت 01:44

این چه حرفیه میزنی الان هم خوابشون نمیبره
بندگان خدا بازیکنان حریف تا صبح توی فکرن تا شادی بعداز گلهشون رو تمرین کنن یا زدن گلهای قشنگ
تازه کجاش رو هم دیدی بدگن خدا بازیکنان پاس هم خوابشون نمیبره آخه تا صبح سردار براشون جلسه فنی میزاره تا راه باختن آسون رو یاد بگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد