می‌دانستم این طور می‌شود پاس را منتقل نمی‌کردیم؛

اولیایی: باشگاه که پادگان نیست  

مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان گفت: متاسفانه آقایان باشگاه پاس را با پادگان، تیپ و گردان اشتباه گرفتند و به دنبال این بودند که با دستور و امر و نهی کردن این باشگاه را اداره کنند.  

کاظم اولیایی در خصوص دلایل افت تیم فوتبال پاس همدان گفت: زمانی که کار اصولی صورت نگیرد، نتیجه‌اش می شود، همین که می بینید. زمانی که تصمیم بر آن گرفتیم که تیم پاس را از تهران به همدان ببریم. اقدام ما حرکتی منطقی برای تغییر ماهیت یک باشگاه از دولتی به خصوصی بود که خیلی با برنامه این امر دنبال شد و کم کم داشت به سرانجام می رسید که در میان راه "مسائل سیاسی"، "به فرموده"، "باید این چنین شود" و مسائلی از این دست باعث شد تا تمام برنامه ها بهم بریزد.

وی با تاکید براینکه انتقال باشگاه پاس برای خدمت به مردم همدان صورت گرفت، افزود: قرار بود به مردم خدمت کنیم و باشگاه پاس همدان به عنوان یک موسسه غیرانتفاعی نمونه‌ای باشد برای انتقال باشگاه‌ها به شهرستان‌ها و تبدیل باشگاه‌های دولتی به خصوصی اما کارهای سیاسی و مسائل غیرورزشی اجازه نداد، اهدافی که در انتقال باشگاه پاس داشتیم به اجرا درآید.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه پا خاطرنشان کرد: متاسفانه آقایان باشگاه را با پادگان، تیپ و گردان اشتباه گرفتند و به دنبال این بودند که با دستور و امر و نهی کردن این باشگاه را اداره کنند. این روش نه تنها در ورزش بلکه در جامعه امروز دیگر جواب نمی دهد و به عصر حجر بازمی گردد.

اولیایی در پاسخ به این پرسش که "آیا تیم پاس همدان می تواند در لیگ برتر بماند؟"، گفت: اگر هیئت مدیره باشگاه پاس عاقلانه تصمیم گیری کند، می توانند زمینه بقای تیم را در لیگ برتر فراهم آورند. مدیران باشگاه پاس باید عاقلانه تصمیم گیری کرده و کلان فکر کنند تا تیم در لیگ بماند. 

"اگر چنین اوضاعی را برای باشگاه پاس پیش بینی می کردید، بازهم زمینه انتقال این تیم را به همدان فراهم می آوردید؟"، اولیایی در پاسخ به این پرسش گفت: این یک بحث کلی را می طلبد. زمانی که ما متوجه شدیم نیروی انتظامی دیگر قصد تیمداری ندارد، به دنبال راهکاری برآمدیم که اولا تیم پاس را حذف کنیم و در نهایت با تبدیل این باشگاه به موسسه‌ای خصوصی در جهت اجرای فرامین رهبری و قانون اساسی گام برداریم. 

وی در خاتمه تصریح کرد: این کار خیلی درست و اصولی آغاز شد و در حال اجرا بود که متاسفانه آقایان برای بهره‌های سیاسی اقداماتی صورت دادند که اجازه نداد به اهدافی که مدنظر داشتیم، برسیم. شاید اگر می دانستیم این اتفاقات رخ می دهد و باشگاه پاس مسیر پیشرفت را عقب عقب طی می کنند، حاضر به چنین انتقالی نمی شدیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
داغیبی 1389/12/08 ساعت 17:51

جان شما فقط تو اوردیش همدان!
مرادی و حاجی بابایی هم کشک!
ولی چه تو اوردی چه کسی دیه بیل ای تیمه بمانه

زنبورخان 1389/12/09 ساعت 01:38

ای بابا اولی جون تو دیگه چرا از این حرها میزنی
ضرتعالی که به اندازه خون بهای کل آبا و اجدادت که از این انتقال میمون بردی و خوردی

نگو تورو خدا ناراحتم کردی
من نمیدونم وقع انتقال این دکتر مرادی و حاج بابایی رفته بودن سیزده بدر که این همه زحمت به دوش تو افتاد خیلی خسته شدی تنهایی! نه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد