درباره پاس و ملاحی هیچ حرفی ندارم اما...

مدیرروستا: گفته بودم که مشکل پاس فنی نیست و از جای دیگریست 

هرچند به نظر می رسد که خیلی سخت در باره پاس حرف می زند و دلیل آن اصلا مشخص نیست، اما لحن گفتارش به خوبی نشان دهنده دل خونی است که از باشگاه پاس و مدیریت آن دارد. همکلام شدن با مدیرروستا در باره پاس این روزها سخت است اما سعی کردیم این کار سخت را انجام دهیم.

- قبل از هرچیز از پیشنهادات جدیدتان بگوئید.

* وقتی یک مربی بیرون از گود است و در هر تیمی که مشکلی پیش می آید نام آن مربیان هم مطرح می شود. باور کنید من با هیچ باشگاهی بعد از جدائی از پاس صحبت نکردم اما نمی دانم چرا اسم من هم برای استیل آذین مطرح شده و هم برای صنعت نفت. جدا هیچ مذاکره ای با این دو باشگاه نداشتم. ضمن اینکه در باره استیل آذین باید این را هم بگویم که محمد خاکپور از رفقای نزدیک من است و واقعا امیدوارم که او نتایج خوبی با استیل بگیرد و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

- از وضعیت پاس خبر دارید؟

* خبر خاصی ندارم اما از طریق جراید مطلع شدم که انگار آقای یاوری هم استعفا دادند.

- در باره همین موضوع می خواستم از شما سئوال کنم.... نظرتان در باره استعفای آقای یاوری چیست؟

* والا من نمی دانم بین آقای یاوری و باشگاه پاس چه گذشته که ایشان این تصمیم را گرفتند. اما خب شرایط برای کار کردن در پاس خیلی مساعد نیست.

- آقای یاوری در مصاحبه رسمی خود گفته اند که در کارشان دخالت می شده...

* بله این مطلب را خوانده ام.

- سئوال ما این است که آیا در زمان مدیریت شما در کار شما هم دخالت می شده و تصمیمات فنی به شما هم القا می گردید؟

* در آن زمان ما چنین مشکلاتی نداشتیم و انصافا دخالتی در کار من صورت نمی گرفت.

- وقتی در کار یاوری با بیشتر از هفتاد سال سن دخالت می شود چطور در کار شما دخالت نمی شد؟

* این را نمی دانم اما واقعا در زمان من از این خبرها نبود و حداقل دخالت فنی در کار من نمی شد؟

- این را واقعا نمی دانم اما همانطور که قبلا هم گفته بودم مشکل پاس از کادر فنی نبود. وگرنه با آمدن یاوری باید مشکل این تیم حل می شد. مدیران کلان و ارشد باشگاه باید مشکل تیمشان را در جای دیگری جستجو کنند و به حل آن بپردازند.

نظرات 4 + ارسال نظر
زنبورخان 1389/12/09 ساعت 01:42

بله گفته بودی حتی توی برنامه نود هم صراحتا اعلام کردی که من رو دور زدن و غالم گذاشتند
پسر خوب تو حتی جرات گفتن حقایق رو هم نداشتی تا مردم بدون این پیر سگ چه جونوریه
ترسیدی
چیه حالا که دیدی بوی الرحمان ملاحی بلنده دم درآوردی
ولی خدایش اگه الان خودت بودی خلی جو آروم تر بود اما افسوس که مثل یه بچه دورت زدن و بازی خوردی
اما تجربه بزرگی بود در ابتای مربیگری چون شنیدم تو هم میخوای یه جانشین خوبی برای امیرکبیر فوتبال باشی

نوروزی 1389/12/09 ساعت 10:51

بی شک مشکل تیم ، مدیریتی است هرچندآقای پیمبری باحرفهای قشنگ ولی کذب بخواهد بگوید همه چیز خوبه . شکل گفتاری زنبورخان فرهنگ همدان نیست توصیه می کنم حرف درستتان راخوب بزنید.

r.truth73 1389/12/09 ساعت 14:42

زنبور خان بهتر در مورد آقای مدیر روشتا تجدید نظری در گفتار و رفتارتون شکل بگیره یکم شخصیت هم خوبه آدم داشته باشه

زنبورخان 1389/12/09 ساعت 18:45

قابل توجه دوستان که لطف دارن
هرچند گفتار شما درست بوده و من اصولا آدم نقد پذیری هستم اما من همدانی نیستم و با فرهنگ همدانی ها آشنا نیستم
اما ای کاش شماها یه کم از پشت پرده پاس خبر داشتید حرفهای من رو تایید میکردید
به خدا یه مسائلی هست که اگه بگم شما هم از من بدتر صحبت میکردید
ولی چشم به دیده ی منت سعی میکنم بهتر تکلم کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد