مگر همدان قحط الرجال است که به ملاحی و اولیایی بها می‌دهند؛

محمود یاوری: پاس می تواند در لیگ بماند اما نه با این کادر مدیریتی  

سرمربی مستعفی پاس همدان پس از بازگشت به اصفهان گفت: ملاحی از حرمت چیزی باقی نمی گذارد.  

محمود یاوری گفت: وقتی مدیرعامل یک تیم به بازیکنان فحاشی می کند، دیگر چیزی از حرمت باقی نمی گذارد، او حتی پا فراتر از مسئولیتش گذاشته و در مسائل فنی دخالت می کند.

یاوری درباره اظهار نظر ملاحی مبنی بر اینکه استعفایی از سوی سرمربی به دستش نرسیده تصریح کرد: او در تفکراتش سیر می‌کند چرا که من استعفایم را داده‌ام و بعد از جمع کردن وسایل شخصی به اصفهان آمده‌ام و با حضور این مدیریت به همدان بر نمی گردم.

وی یاد آور شد: هنگامی که از من دعوت شد به همدان بیایم فکسی دریافت کردم که اختیارات تام به من می‌دهند؛ این است اختیار تام به سرمربی با 40 سال سابقه کار که در کار او دخالت کنند؟

وی ادامه داد: از آنجا که محل زندگی مدیر عامل و بازیکنان یکی بود در بازیهای گذشته نیز دخالتها و شیطنتهایی می شد اما من گمان می کردم آنها نشسته‌اند و تعریف می‌کنند و نمی‌دانستم آنها خود را به بازیکنان نزدیک کرده و در مورد مسائل فنی صحبت می کنند.

وی افزود: از مدیری که مدعی ولایت مداری و اخلاق محوری است، شگفت است که قبل از بازی بدون حضور کادر فنی جلسه فنی با بازیکنان می گذارد و بعد از باخت تیم با الفاظ رکیک به بازیکنان توهین کرده و باخت را بر گردن آنها می اندازد.

وی خاطر نشان شد: فکر می کردند من بچه هستم و می‌توانند مثل مربیان جوان من را دور بزنند. من دشمن زیاد دارم اما خدا را دارم و او همه دشمنان من را از بین می برد.

یاوری تاکید کرد: اگر این رفتار با من نمی شد، این تیم را در لیگ نگه می داشتم. این تیم می‌تواند در لیگ بماند اما نه با این کادر مدیریتی.

وی درباره عملکرد مدیریتی باشگاه اظهار کرد: همدان قحط الرجال نیست و در این استان مدیران بزرگی چون مهندس صوفی هستند که خود به تنهایی می توانند این تیم را اداره کنند، نمی دانم چرا به امثال ملاحی و اولیایی این قدر بها داده می شود.

وی ادامه داد: دعوای ملاحی و اولیایی تنها به خاطر منافع خودشان است نه باشگاه و تیم پاس، وقتی این دو با هم سرشاخ می شوند ضربه آن را فوتبال همدان می بیند.

وی افزود: از رییس هیات فوتبال، مردم همدان، هیات مدیره و رسانه‌ها شرمنده هستم. آنها برای این تیم زحمات بسیاری کشیدند و من قبلا به آنها وعده داده بودم که تیم پاس را در لیگ نگه می دارم و امروز این اتفاقات افتاده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
داغیبی 1389/12/08 ساعت 15:06

وووووووو چه حرفایی! از کجا اوردین؟واقعا اینجوری گفته؟
اسم از ولایت هم اورده؟
چی میگذره تو این پاس بزرگ همدان؟
چی قراره بشه؟
تکلیف ما دوستاران پاس چیه؟
با این حال شما فکر می کنید هیت مدیره کریم سگ باز و نگه میداره یا امیر صغیر فوتبالو؟
البته من فکر می کنم هیچ کدمو !
اولیایی میاد با منصوریان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نقطه سر خط.... 1389/12/08 ساعت 15:12

اقای یاوری بیکاری؟
تیمی که ۳ نفر از هیت مدیرش بومی نیستن معلومه که قحط الرجال!نه پیریایی نه افتخاری ونه ملاحی هیچ کدومشون بومی نیستن !
تازه اگر مریانج رو خودی بدونیم حاجی بابایی بومیه با حجازی!
خلاص

زنبورخان 1389/12/09 ساعت 01:52

اول در جواب به نقطه سر خط بگم که حجازی در هیئت مدیره باشگاه نیست و علی آقا محمدی نفر پنجم این هیئت مدیره کهکشانی هستند.

خب جناب یاوری از ماست که بر ماست وقتی قبل از بازی برابر نفت تهران به خاطر دخالت های دکتر تیم با سرپرست درگیری لفظی پیا میکنی و بعدا میزنی زیرش همینه دیگه
خب تازه قرار بود برای بازی با پرسپولیس بقال سرکوچه زحمت انالیز باری و برگزاری جلسه فنی رو بکشه

آخه بنده خدا آخر عمری بیکار بوی برای خودت دردسر درست کردی این دهتا بازی هم وامیستادی و ۳۰۰ میلیونت رو میگرفتی میرفتی
الان سر پیری کی میواد خرجی تو رو بده این بابا مگه اصغر مدیر توکارش دخالت میشد حرفی میزد اومد مثل بچه آدم پولش رو بگیره و بره و براش پاس و اختیار تام در امور فنی مهم نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد