وقتی که مدیرعامل مربی می شود

محمود یاوری سرمربی مستعفی تیم فوتبال پاس همدان در گفت و گوی خود با خبرگزاری فارس رسما و با صراحت لهجه دلیل اصلی استعفا از سرمربیگری تیم پاس همدان را دخالت های مستقیم مدیریت در مسائل فنی مطرح کرد و حتی عنوان داشت که بدون اطلاع وی مدیریت باشگاه برای بازیکنان جلسه فنی و آنالیز گذاشته و تیم حریف (سایپا) را برای بازیکنان تحلیل می کند.

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، قضیه دخالت های مستقیم از آنجائی آغاز می شود که برخی از بازیکنان تیم پاس با مراجعه به مدیریت باشگاه از کمبود توان فنی محمود یاوری گفته و عنوان می دارند که وی چیزی برای ارائه به آن ها ندارد.  

حتی برخی از بازیکنان پاس پا را از این هم فراتر گذاشته و به مدیرعاملشان پیشنهاد می دهند که مستقیما در امور فنی دخالت کند و همین القائات بود که ملاحی را ترغیب به دخالت مستقیم در امور فنی کرد.

خارج شدن دو بازیکن مورد علاقه مدیرعامل از لیست هجده نفره اعزام به کرج جهت دیدار مقابل سایپا به نام های محید حیدری و فرهاد خیرخواه، عزم کریم ملاحی را برای دخالت مستقیم جزم تر کرد تا وی اطلاعاتی که توسط قائم مقامش چند روز قبل از مسابقه جمع آوری شده بود را به عنوان اطلاعات فنی اش به بازیکنان منتقل کرده و از آن ها بخواهد با نسخه ای که وی برای تیم پیچیده و نه با توصیه های فنی محمود یاوری به میدان بروند.  

محمود یاوری سرمربی تیم پاس بعد از پذیرش شکست تازه متوجه اتفاقی که در تیمش شده می افتد و تصمیم بر استعفا می گیرد.  

اما نکته جالب در استعفای یاوری این بود که وی ترجیح داد تا استعفای خود را به جای اینکه به مدیریت باشگاه تسلیم کند، رسانه ای کرده و از طریق یکی از خبرگزاری های رسمی کشور به گوش مسئولین پاس برساند و این حرکت یاوری که واکنشی بود به برگزاری جلسه آنالیز توسط مدیرعامل، به هیچ وجه به مذاق مدیرعامل پاس خوش نیمد تا وی نیز با مصاحبه ای دیگر دست به تهدید یاوری در صورت غیبت در تمرین روز یکشنبه این تیم بزند. 

 

لینک منبع خبر

نظرات 1 + ارسال نظر
هوادار 1389/12/08 ساعت 01:47

بابا دست مریزاد سرهنگ خوشم اومد خوب خرابش کردی این یارو رو فردا هم نیومدی نیا اینا که خودشون بلدن چیکار کنن دمت نوشافه پارسی کولا فانتا میخوامت درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد