بررسی عملکرد استانهای اجرای کننده ویژن توسط نمایندگان AFC ؛

نمایندگان هیئت فوتبال همدان برای ارائه گزارش راهی تهران شدند

استانهای مجری و پایلوت طرح آسیا ویژن طی سه سه شنبه و چهارشنبه برای بررسی عملکرد اجرای طرح چشم انداز فوتبال آسیا پروژه ایران از ابتدای اجرای این طرح تا کنون گرد هم آمدند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان در گفتگو با سایت رسمی هیات فوتبال استان در خصوص این نشست گفت: در این نشست دو روزه ابتدا نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک جلسه مشترک با دبیر، مسئولین ویژن هر یک از چهار استان همدان، اصفهان، فارس و قزوین به بررسی عملکرد اجرا و انجام تعهدات باشگاه ها و برگزاری مسابقات هر یک از 4 استان ذکر شده پرداختند.

علی نیکوکار شایان اظهار داشت: در این جلسه ابتدا خانم "میشل چای" و "کی تا سوگی هارا"  گزارش استانهای همدان، اصفهان و فارس را که توسط دبیران هیات ها با استفاده از نرم افزار پاور پوینت نمایش داده می شد ملاحظه کردند، سپس امیر حسین کریمپور مسئول ویژن ایران نقطه نظرات و دیدگاه های جدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای حاضران بازگو کرد.

نیکوکار شایان تصریح کرد: در ادامه این نشست، دیروز در جلسه اصلی که با حضور ریاست و دبیر فدراسیون فوتبال ایران، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، ریاست هیات فوتبال استان های مجری طرح ویژن و همچنین دیگر مسئولان ویژن استانها در محل آکادمی فوتبال کشور برگزار شد، بررسی کلی عملکرد و ارائه راهبردهای جدید AFC در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان افزود: دستاورد های مهمی از نشست دیروز برای استان همدان رقم خورد که به زودی با جمع بندی عملکرد این هیات، به اطلاع دوست داران ورزش استان خواهد رسید.

نظرات 2 + ارسال نظر
زنبورخان 1389/12/05 ساعت 17:49

ای بابا کدام جلسه فایده اش چیه
یه مشت بیکار جمع شدن رفتن تهران پول بیت المال رو مصرف کنن و یه عکس بیگرن
به خدا تا امسال اقایانی که داخل عکس در فوتبال ما هستند فوتبال همدان پیشرفت نمیکنه
جمع کنید این بساط رو

متاسفم برای هم شهریانم که هنوز ندانستند کجا و کی مقصر است..........
روزی می فهمید که کاملا دیر شده
مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد