دوست دارم باز هم به پاس گل بزنم؛

غلام‌نژاد: شیوه بازی کردن با پاس را بلدیم 

هافبک فصل پیش پاس همدان و این فصل سایپا گفت: من دو فصل در پاس همدان بازی کردم و از این تیم خاطرات نسبتا خوبی هم دارم اما متاسفانه اواخر فصل گذشته به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی پاس نبودم.

مجید غلام‌نژاد ملی پوش سابق فوتبال کشورمان افزود: پاس همدان را خوب می شناسم و باید بگویم که من به شخصه راه بازی کردن با این تیم را بلدم چرا که به نقاط ضعف و قوت این تیم به خوبی واقفم. 

وی دامه داد: البته غیر از آن کادر فنی سایپا هم شناخت خوبی از حریف دارد و ما در این بازی تنها برای پیروزی به میدان می رویم.

غلامنژاد وضعیت تیم سایپا را یک وضعیت بحرانی نمی داند و معتقد است که تیمش با پیروزی در این میدان به طور کلی از خطر احتمالی سقوط دور خواهد شد.  

غلامنژاد که سابقه گل زنی به پاس همدان را هم در کارنامه خود دارد، خاطر نشان کرد: راستش را بخواهید بدم هم نمی آید که باز هم به پاس گل بزنم و خاطرات گذشته ام را زنده کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 1389/12/04 ساعت 17:53 http://www.mrparsian.com

http://bornanews.ir/Pages/News-22418.aspx

دهچالی 1389/12/04 ساعت 22:45

مگه گل زدن به پاس شیوه بلد بودن میخواد عزیزم تا ملاحی و این پیر مرده سکان دارن یه خرشوت زنم باشه دست کم ۴ تا گل میزنه. من بودم آمار گلزنی به پاس رو برا مهاجما به حساب نمیاوردم چون قراره سقوط کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد