در پایان فصل کارنامه درخشان او را برای مردم بیان می‌کنیم؛

ملاحی: اولیایی صلاحیت صحبت‌ در مورد پاس و استاندار را ندارد   
 
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: اولیایی سابقه‌ای در پاس نداشته و صلاحیت صحبت در مورد این باشگاه و استاندار یک استان را ندارد.    
 
کریم ملاحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اظهارات کاظم اولیایی علیه باشگاه پاس همدان و استاندار این استان اظهار داشت: پتانسیل پاس همین است اما این آقایی که اکنون فرصت پیدا کرده و مصاحبه می‌کند بیاید بگوید در دوسال و نیمی که در این باشگاه حضور داشته چه ساختار و تشکیلاتی برای باشگاه بنا کرده است.

وی افزود: مردم همدان بهترین قاضی در این مورد هستند. او بگوید برای پاس چه کاری انجام داده؟ ایشان هیچ کار خاصی نکرده است.   

ملاحی ادامه داد: کارنامه درخشان اولیایی را در دوسال و نیم مدیریتش در پاس برای مردم در آخر فصل بیان می‌کنیم تا همه بدانند ایشان چه ضرر و زیان‌های مالی به باشگاه پاس زده‌اند.چه قراردادهای صوری با افراد تنظیم شده و چه خسارت‌های مالی زیادی به باشگاه زده است. این مسایل را به دلیل دوری از تشنج در آخر فصل تمام مسایل را بیان خواهیم کرد.
مدیرعامل پاس همدان تاکید کرد: ایشان در مقامی نیست که بخواهد در مورد استاندار یک استان نظر بدهد. من اعتنایی به این حرف‌ها نمی‌کنم و مردم و مسئولان خودشان بهترین قاضی هستند. ایشان بگوید در دو سال و نیمی که بود برای پاس چه کار کرد که سیر نزولی این تیم آغاز شد. او بهتر است از کارنامه خود دفاع کند.
ملاحی با اشاره به سوابق مدیریتی اولیایی در باشگاه استقلال گفت: ایشان سابقه‌ای در باشگاه پاس ندارد و پوست و استخوانش با پاس غریبه است و صلاحیت حرف زدن در مورد این باشگاه را ندارد. او یک پیک بوده و مامور بوده تا کارهای اداری نقل و انتقال باشگاه پاس را به همدان انجام دهد.
وی در مورد اینکه چرا پاس در شرایط خوبی در جدول لیگ قرار ندارد گفت: هفت، هشت تیم هستند که در جدول شرایط خوبی ندارند و برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند.مجموعه پاس اکنون کارش را به خوبی انجام می‌دهد اما فقط در نتیجه گیری بد عمل کردیم و که با آمدن محمود یاوری شرایط عوض می‌شود و این ضعف را هم برطرف خواهیم کرد.
کریم ملاجی در مورد انتقاد محمود یاوری از خبرنگاران پس از شکست برابر سپاهان، گفت: یاوری نظرش این بود که همه باید از تیم حمایت کنند تا موقعیتی پیش می‌آید مثل همین آقا از تیم انتقاد نکنند. 

 

لینک منبع خبر

نظرات 5 + ارسال نظر
یک هوادار 1389/12/02 ساعت 21:51

آقای ملاحی نون بازوت رو بخور !!!
ما که می دونیم استاندار 2 ماه حتی جواب تلفنت رو هم نمیده!
زیادی جوش نزن برادرررر لاغر میشی یه وقت ...

دوستدار پاس 1389/12/02 ساعت 22:59

سردار ملاحی! تو نمیخواد دست دیگران رو رو کنی!
تو برو عملکرد افتضاح خودت رو جمع کن
اولیایی هر چی بود تیم رو سقوط نداد و همدانی بود و نسبت به تیم تعهد و تعصب داشت اما تو تیم رو داری میندازی و تعصبی هم نسبت به پاس و همدان نداری!
پی زود تر برو!
استاندار هم وکیل وصی نمیخواد، لازم باشه خودش میگه!
تو هم بهتره دستت رو بگیری از زانوی خودت و نون بازوی خودتو بخوری!
اگه امسال تیم و با دار دسته ات نندازی پائین خوبه
اگه مردی بعد از اینکه تیم رو انداختی بمون و بیارش بالا، نه اینکه بذارب بری و یه جا دیگه دکون جدیدی باز کنی !

مجیدی 1389/12/03 ساعت 00:00

پاچه خواران در جهان صنعت گرند.

داغیبی 1389/12/03 ساعت 09:51

من این مطلب برای طرفداری از ملاحی نمزنم!ولی حاج کاظم هم دنبال منافع از دست رفته خودشه !اگه اینجوری نبود پارسال هم اعلام مجودیت میکرد!
دوستان فوتبالدوست همدانی اینا نیت دارن از حالا جای ملاحی رو پر کنن!

هوادار 1389/12/03 ساعت 13:56

در ادامه پاسخ مجیدی

زیر پل منتظر ........................ند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد