مردم همدان نگران این تیم هستند؛

اولیایی: استاندار همدان مقصر اصلی ناکامی‌های پاس است 

مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان گفت: مقصر اصلی و اول ناکامی‌های پاس شخص استاندار همدان است. 

کاظم اولیایی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما فوتبال به یک ابزار کاملا سیاسی تبدیل شده و مسئولانی که از این ابزار استفاده می‌کنند به دنبال منافع خودشان هستند.

وی ادامه داد: پیریایی، استاندار همدان سعی کرده از فوتبال به نفع خودش سوءاستفاده کند و در این راه باشگاه پاس را انتخاب کرده است. روزنامه‌های محلی همدان عکس‌های تمام قد از ایشان و تبلیغات شخصی وی را منتشر می‌کنند و این موارد نشان می‌دهد که وی به دنبال بهره‌برداری شخصی است.
مدیرعامل پیشین باشگاه پاس تصریح کرد: استاندار که در عین حال رئیس هیات مدیره باشگاه پاس نیز هست با اعمال نظرات شخصی خود در حال ضربه زدن به این تیم است و متاسفانه دستگاه‌های نظارتی، روی عملکرد این تیم نظارت ندارند و همین موضوع باعث شده پاس به این حال و روز بیفتد.
اولیایی با بیان اینکه تاکنون جلسه هیات مدیره باشگاه پاس تشکیل نشده، اظهار داشت: پیریایی بدون تشکیل جلسه نظرات خودش را اعمال می‌کند. متاسفانه فوتبال طوری شده که هر کسی که در کوچه دوبار فوتبال بازی کرده، به خودش اجازه می‌دهد در کار فنی اظهار نظر کند. با شرایطی که وجود دارد، مقصر اصلی و اول این اتفاقات و ناکامی‌های پاس شخص آقای پیریایی است و مردم همدان هرگز آنها را نخواهند بخشید.
وی با اشاره به مدیریت کریم ملاحی در این باشگاه گفت: ملاحی حقوق بگیر باشگاه است و در زمان نقل و انتقالات به جای اینکه تیم را تقویت کند، به دنبال تثبیت موقعیت خودش بود. او تیم را خودش بست وعده‌های زیادی داد اما حال و روز کنونی پاس نشان‌دهنده وضعیت این تیم است.
اولیایی با اشاره به استعفای مدیرروستا از مربیگری پاس به فارس گفت: آقایان برای تثبیت موقعیت خودشان دست به هر کاری زدند و از هر ابزاری استفاده کردند. آنها خیلی چیزها و خیلی افراد را ضایع کردند برای اینکه خودشان بمانند. آنها با وجود شعارهایی که می‌دادند عملکرد منفی‌ای داشتند. این افراد دنبال همه چیز هستند غیر از فوتبال، ملاحی از استاندار تعریف می‌کند و استاندار از ملاحی و آن چه در این میان نادیده گرفته می‌شود مردم همدان است. آنها از افراد غیر متخصص در پست‌های تخصصی استفاده کردند.
وی یادآور شد: مدیریت باشگاه با استفاده از ضعف استاندار چند بار بحث استعفا را مطرح کرد. آنها با این بهانه که ما برویم مدیرروستا هم می‌رود و وقتی این اتفاق بیفتد بازیکنان هم می‌روند و دیگر تیمی برای همدان نمی‌ماند از اطلاعات ضعیف استاندار بهره‌برداری شخصی کردند. استاندار هم بدنبال تثبیت موقعیت خودش است. در زمانی که این افراد باید به فکر تقویت تیم می‌بودند، در این فکر بودند که دریافتی‌شان بالاتر رود.
مدیر عامل پیشین باشگاه پاس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی در استان همدان به وظیفه خود به خوبی عمل نکردند، خاطرنشان کرد: حضور تیم پاس موهبتی برای مردم همدان بود اما با اقدامات صورت گرفته نفرین مردم همدان پشت سر استاندار و سایر عواملی است که باعث شدند پاس به این شرایط دچار شود.
اولیایی گفت: سازمان لیگ نیز در تخلفات باشگاه پاس سهیم است. نفراتی که روی نیمکت پاس می‌نشینند، از جمله پزشک این تیم صلاحیت این کار را ندارند. ضمن اینکه هنوز ماجرای منصوریان، پورحیدری و مدیرروستا که از این تیم جدا شده بودند و با آنها تسویه حساب نشده بود، به پایان نرسیده بود که سازمان لیگ برای افراد جدید به غلط کارت بازی صادر کرد. مگر چنین چیزی ممکن است؟
وی گفت: قرار بود این باشگاه زمانی به عنوان موسسه غیردولتی اداره شود اما بعدها افراد سیاسی آمدند و از آن به عنوان ابزار خود استفاده کردند. آنها جلوی اعتبارات پروژه‌های درآمدزا از جمله ساخت مکانی برای باشگاه پاس که جزء تعهدات اولیه بود را گرفتند و تبدیل به محل خصوصی تبلیغاتی برای خودشان کردند.
اولیایی با اشاره به انتشار روزنامه پاس در همدان اظهار داشت: در زمان مدیریتم با وزارت ارشاد توافق کردیم و مراحلی طی می‌شد که تغییر و تحولات به وجود آمد اما آقایان ظاهرا به اذن خوشان مجددا نشریه را منتشر کردند. در آخرین شماره با وجود اینکه می‌گویند نباید منتشر کنند عکس تمام قد روی جلد به شخص استاندار اختصاص داشت. ظاهرا مسئولان باشگاه تصور می‌کنند با این عکس می‌توانند مجوز انتشار مجدد روزنامه را پیدا کنند. از زمانی که ما مراحل قانونی را طی کردیم، دو سال می‌گذرد و در حال حاضر ضوابط رعایت نشده ولی درباره قانونی یا غیرقانونی بودن حرکت پاسی‌ها وزارت ارشاد باید نظر بدهد.
اولیایی در پایان به فارس گفت: مردم همدان مطالباتی دارند و از شرایط موجود عصبانی و ناراحت هستند. آنها با مراجعه حضوری و مکاتبه با من ناراحتی خودشان را اعلام کردند و اگر مسئولان استان و مسئولانی که این افراد رادر همدان گماشته‌اند به فکر نباشند، شرایط از هم اکنون نیز بدتر خواهد شد.  

 

لینک منبع خبر

نظرات 4 + ارسال نظر
mohsen 1389/12/02 ساعت 21:03 http://www.takpa2gh.ir

198765431288181961681768سلام و خسته نباشید وبلاگ جالبی و پرمحتوای داری خوشحال میشم به سایت من هم یه سری بزنی منتظر بازدیدتم در ضمن من رو با نام بزرگترین سایت تفریحی و دانلود لینک کن [گل]

هوادار راستین 1389/12/03 ساعت 01:05

هر کس می تواند به تیم کمک کند
ملاحی هیچ کاری نخواهد کرد به امید او نباشید

داغیبی 1389/12/03 ساعت 09:38

کدام استاندار؟
استانداری که شما رو اورد؟
استانداری که شما رو برداشت؟ویا استانداری که اینارو اورد؟

زنبورخان 1389/12/03 ساعت 17:08

من درسته که زیاد از مدیریت حاج کاظم خوشم نمیامد( البته با مدیریت جناب ملای صدرحمت به حاج کاظم)
اما ایم اولی خان کمی بیراه نمیگوید و متاسفانه پاس شده عصای شهرت دوستان که میگن پاس دیگر برایشان مهم نیست.
اما این اولی خان هم دیده دستش به گوشت نمیرسه داره اعلام حضور میکنه یعنی من هم هستم.
بابا خجالت بکشید متاسفانه همه دشمنان در لباس دوست دارن به پاس ضربه مبزنن شماها نمدونید چه خبر توی این باشگاه بزارید آخر فصل بشه خیلی چیزها روشن میشه
آخر فصل تبل روسوایی دوستان به اصتلاح خدمت گزار در باشگاه پاس به صدا در میاد
جناب اولی خان هنوز یادمان نرفته که شماهم کارنامه زرینی از این خدمتگزاری ها را داری
استخر پرورش ماهی رامسر، زمین واقع در متخصصین
هوادرا برن دعا کن که اول تیم نیفته و بعد بینن که چه خبره چه اولی خان و ملی جون چه بلاهایی سر پاس آوردند.
باید در پایان بگم که پایان شب سیه سپید است
مطوئن باشید مدیری میخواد برای پاس بیاد که کمتر از دو یا سه سال به قدرت بدون چرای فوتبال ایران بدل میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد