درخواست هواداران پاس از هیات مدیره این تیم؛

تا دیر نشده فکری به حال تیم در حال سقوط کنید 

پاس همدان همچنان روی نوار ناکامی گام بر می دارد و در حالی که تنها 11 بازی به پایان لیگ دهم فرصت باقیست، این تیم بازی به بازی به سقوط به لیگ یک نزدیک می شود و قرار گرفتن در رده هفدهم لیگ هجده تیمی، هرگز نمی تواند نظر مساعد هواداران نسبتا پر شمار تیم پاس را جلب کند.

به گزارش پایگاه خبری ایستگاه ورزش، هواداران پاس با سردادن شعارهائی درخواست کناره گیری سردار ملاحی و قائم مقامش را از تیم پاس کردند. 

حتی متفرق کردن تماشاگران ناراضی از ورزشگاه توسط یگان ویژه هم باعث توقف این اعتراضات نشد و معترضین به مدیریت پاس با اجتماع در خارج از ورزشگاه، به صورت راهپیمائی از چهارراه پاستور تا میدان آرامگاه همدان همچنان شعارهای خود را تکرار می کردند و در نهایت نیز در میدان آرامگاه همدان با دخالت ماموران انتظامی این تجمع معترضانه به مدیریت باشگاه پاس خاتمه یافت.

اما به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ایستگاه ورزش هواداران باشگاه پاس که این روزها نگران تر از همیشه شاهد روند نزولی و نا امید کننده حاکم بر تیمشان هستند و روزنه های امید را کوچک تر از همیشه می بینند، دست به دامن هیات مدیره تیمشان شده اند که در این فرصت اندک چاره ای اندیشیده تا اگر روزنه های کوچکی هم برای حفظ تیم در لیگ برتر است، از آن استفاده شود.  

از شواهد و قرائن چنین به نظر می رسد که درخواست و پیشنهاد مشخص هواداران پاس وارد کردن شوک مدیریتی به این تیم بوده و استفاده از نیروهای متخصص بومی در راس هرم مدیریت باشگاه تا بلکه با عوض شدن حال و هوای حاکم بر تیم، روزنه های امید نیز برای بقای تیم در لیگ برتر باز شود. 

 

لینک منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد