قلعه نویی: ‌همه شروع به تاختن به من کرده‌اند

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمربی سپاهان اصفهان گفت: از وقتی اسم من به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح شده است، همه شروع به تاختن به من کرده‌اند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان امیر قلعه نویی ‌در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش در برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار چند بازیکن اصلی را به سبب مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و نتوانستیم بازی خوبی را ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در باد پیروزی برابر ذوب‌آهن بودیم از طرفی بازی هجومی پاس در نیمه دوم ما را وادار کرد که عقب بکشیم و نتوانیم زیاد جلو برویم.
سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه همیشه زاپاس خوبی برای تیم ملی بوده تصریح کرد: در کمیته فنی فدراسیون هم این مسئله را گفتم که همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا فوتبال ایران از این وضعیت بیرون بیاید. وی افزود: تا زیر ساخت‌های فوتبال ما درست نشود اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم، نمی‌توانیم موفق شویم.
قلعه‌نویی اذعان داشت: ما از نظر سخت افزاری عقب هستیم و فقط در زمینه نیروی انسانی شرایط مناسبی داریم.
وی اظهار داشت: از وقتی اسم من به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح شده، همه شروع به تاختن به من کرده‌اند.
سرمربی سپاهان با انتقاد از تعطیلی‌های لیگ خاطرنشان کرد: تا نمودار حرکتی سپاهان اوج می‌گیرد، لیگ را تعطیل می‌کنند که ما در شروع دوباره دچار مشکل می‌شویم.
وی در خاتمه تأکید کرد: اگر تعطیلی غیر متعارف دیگری پیش نیاید روند ما رو به قهرمانی است و می‌توانیم مجدداً قهرمان لیگ برتر شویم.  

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد