یاوری: اگر من نتوانم، شیطان هم نمی‌تواند پاس را حفظ کند‌

علی ثقفی 

خبرگزاری فارس: سرمربی پاس همدان گفت: اگر من نتوانم پاس را در لیگ برتر نگه‌دارم، شیطان هم نمی‌تواند این کار را انجام دهد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمود یاوری روز گذشته در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش در برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: من تمام تلاشم را برای حفظ پاس در لیگ برتر انجام خواهم داد و این را بدانید که اگر پاس در لیگ نماند، به خاطر این است که شما خبرنگاران نمی‌گذارید.

وی ادامه داد:‌ من اینجا آمده‌ام که کمک کنم و برای تفریح به همدان نیامده‌ام که این گونه از من انتقاد کنید.
سرمربی پاس در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص عملکرد منفی‌اش که در پنج بازی حضور در رأس کادر فنی پاس، فقط دو امتیاز گرفته و در حالی که تیمش 9 گل دریافت کرده و فقط دو بار توانسته دروازه حریفان را باز کند، گفت: به هر ترتیب تیم ما همین است و باید صبر کنید تا شرایط بهتر شود که این مسئله جز با حمایت شما میسر نمی‌شود.
وی تأکید کرد: از تیم پاس حمایت کنید و از عملکرد من هم انتقاد نکنید، چرا که به جایی نمی‌رسید و من کار خودم را خواهم کرد.
یاوری در خصوص تغییر عقیده‌اش در خصوص نحوه‌ بسته شدن تیم، تصریح کرد: اینکه من در نشست خبری تعطیلات بین فصل گفتم که تیم خوب بسته شده به علت این بود که نمی‌خواستم روحیه بازیکنانم را تضعیف کنم.
وی اضافه کرد: به‌ هر ترتیب این مصاحبه‌ها در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده و بازیکنان آنها را مطالعه می‌کنند که اگر من می‌گفتم تیم خوب بسته نشده، روی روحیه آنها تأثیر منفی می‌گذاشت.
سرمربی پاس با ابراز علاقه‌مندی به پاس همدان اظهار داشت: من به پاس عشق می‌ورزم، همان طوری که به برق شیراز و شاهین علاقه‌مند هستم.
وی از پاسخ به سؤال دیگری از سوی خبرنگار فارس در خصوص عدم نتیجه‌گیری در برابر تیم‌های پیکان، استیل آذین و نفت تهران که رقیبان پاس در انتهای جدول برای فرار از سقوط از لیگ هستند، طفره رفت.  

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 2 + ارسال نظر
دهچالی 1389/11/30 ساعت 21:54

ای شیطون یعنی تو هم...

داغیبی 1389/12/01 ساعت 16:55

ولی اگه جفتتون هم نتونید پیامبری میتونه!
اخه شیطان شب به شب تکلیفشرو از ایشون میگیره!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد