بازی با استقلال فرقی با سایر مسابقات ندارد؛

قلعه‌نویی: با این شرایط باز هم قهرمان می‌شویم  
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می‌توانیم با ادامه این روند یک بار دیگر قهرمان لیگ شویم.   
امیر قلعه‌نویی پس از برتری یک بر صفر برابر پاس همدان در کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص شرایط بازی عنوان کرد: بازی خوبی بود و با وجود اینکه 3 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم، اما نتیجه خوبی کسب کردیم. پاسی‌ها در نیمه دوم به گونه‌ای بازی کردند که مجبور شدیم دفاعی بازی کنیم.

وی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: من عضو کمیته فنی هستم و در جلسه این کمیته اعلام کردم که برای خروج وضعیت تیم ملی از این شرایط باید دست به دست هم بدهیم. فوتبال ایران از نظر سخت‌افزاری مشکل دارد و این مشکل با حضور مربیان بزرگ جهان برطرف نخواهد شد.  

سرمربی سپاهان در مورد تعطیلات لیگ تصریح کرد: این تعطیلات همیشه به تیم ما ضربه زده و مانع ادامه پیدا کردن روند صعودی سپاهان می‌شود. چند بازیکن در تیم امید داشتیم و به همین دلیل در دیدار برابر پاس با 16 بازیکن به همدان آمدیم.  

قلعه‌نویی افزود: چون در شرایط کنونی اسمم برای هدایت تیم ملی مطرح شده است برخی‌ها به من انتقاد می‌کنند و می گویند که قلعه‌نویی با هر تیم تنها یک بار قهرمان می‌شود؛ ابن در حالی است که هم‌اکنون یک بازی عقب افتاده در لیگ داریم و می‌توانیم با ادامه این روند یک بار دیگر قهرمان لیگ شویم.  

وی درخصوص داوری دیدار برابر پاس اظهار داشت: صحنه‌های داوری را ندیدم، اما معتقدم داور تصمیم تاثیرگذار در نتیجه بازی نداشت.  

سرمربی سپاهان اصفهان در خصوص بازی هفته آینده برابر استقلال تهران گفت: همیشه بازی برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس سخت است، اما فرقی با سایر بازی‌های لیگ نمی‌‌کند. خط حمله تیم ما عملکرد بسیار مطلوبی داشته است و از آنها راضی هستم.   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد