حاشیه های دیدار تیم های پاس همدان و سپاهان اصفهان؛

اعتراض پاسی ها به داوری و فرار ملاحی از ورزشگاه

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: دیدار تیم های پاس همدان و سپاهان اصفهان با حاشیه های زیادی همراه بود که اعتراض نیمکت پاس به داوری، ترک ورزشگاه توسط ملاحی و درگیری هواداران دو تیم از مهمترین آنها بود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در آخرین دقیقه اول وقت تلف شده دیدار تیم های پاس همدان و سپاهان اصفهان که عصر دیروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، ضربه ایستگاهی اکمل هولماتف، هافبک تیم فوتیال پاس پس از برخورد به زیر تیر افقی دروازه سپاهان به زمین فرود آمد که پاسی ها اعتقاد داشتند این توپ دورن دروازه قرار گرفته است.

*اعتراضات پاسی ها پس از پایان نیمه اول تا درون زمین هم ادامه داشت به نحوی که یاوری و پیمبری داخل زمین شدند و در مسیر خروج داور با او درگیری لفظی پیدا کردند.

*دستشویی و آبخوری مخصوص سپاهانی ها به علت خرابی بسته شده بود و هواداران اصفهانی مجبور بودند برای استفاده از دستشویی از جلوی هواداران پاس عبور کنند که در بین دو نیمه این مساله موجب درگیری بین هواداران دو تیم شد.

*کریم ملاحی، مدیرعامل پاس همدان که شرایط تیم و جو ورزشگاه را مساعد نمی دید، در بین نیمه با خودروی شخصی اش از ورزشگاه خارج شد و فرار را بر قرار ترجیح داد.

*در 20 دقیقه پایانی هواداران همدانی با شعارهای خود، به شدت خواهان برکناری ملاحی از سمت خود شدند.

*هواداران ناراضی پس از خروج از ورزشگاه، مسیر ورزشگاه شهدای قدس تا میدان آرامگاه بوعلی همدان را با گفتن شعارهایی بر علیه کادر مدیریتی باشگاه پاس همدان، پیمودند.

*اعتراض ملاحی به بازیکنان در بازی های قبلی به علت جمع نشدن دور هم و تشکیل ندادن حلقه اتحاد، موجب شده بود که پاسی ها در شروع این دیدار دوبار حلقه اتخاد تشکیل دهند.

*تمرین روز قبل از بازی پاسی ها پشت درهای بسته صورت گرفته بود که این کار هم تاثیری در عدم نتیجه گیری های پاس نگذاشت.

*رسول رهبرفام، داور چهارم  این دیدار دو تابلو تعویض در اختیار داشت که هر بار از یکی از آنها برای اعلام تعویض یا وقتهای تلف شده استفاده می کرد.

*لیست اسامی بازیکنان سپاهان شامل 16 بازیکن بود و امیر قلعه نویی نتوانسته بود 18 بازیکن را برای این دیدار آماده کند.

*در ترکیب سپاهان سه بازیکن به علت محرومیت غایب بودند؛ ابراهیم توره، فابیو جان واریو و محرم نویدکیا به سبب محرومیت دیدار با پاس را از دست داده بودند.

*در نشست خبری پس از بازی، محمود یاوری با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد و قصد ترک سالن را داشت که به اصرار خبرنگاران بر پاسخگویی به محل برگزاری نشست برگشت و پاسخ سوال خبرنگاران را داد. 

*حدود 200 تماشاگر اصفهانی با حضور در ورزشگاه و همراه داشتن پرچم زرد رنگ بزرگ، تیم محبوبشان را تشویق کردند.    

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 1 + ارسال نظر
پـــاستقلال 1389/11/29 ساعت 23:40 http:// 0918

خاک بر سر این لیدرها که پول جلوی دهنشون رو گرفته ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد