یاوری: محکوم به شکست تیم سپاهان اصفهان هستیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در بازی جمعه محکوم به شکست تیم سپاهان اصفهان هستیم.   

محمود یاوری افزود: با اینکه سپاهان از تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی است و مهره های بزرگ فوتبال در ترکیب این تیم جای دارند اما براساس وضعیت تیم پاس، باید در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی با انتقاد از فدراسیون فوتبال مبنی بر بخشودگی بازیکنان محروم در هفته بیست و دوم لیگ برترکشور گفت: این بخشودگی باعث شد تا پاس مقابل نفت تهران متضرر شود و یک شکست سنگین را بابت همین برنامه ریزی نامطلوب متحمل شویم.
یاوری افزود: در مقابل نفت تهران تصور کادر فنی پاس در آنالیز فرد به فرد بازیکنان حریف این بود که باتوجه به نبود بازیکنان محروم، می توانیم با چه تفکری به برتری برسیم اما بخشودگی بازیکنان محروم معادلات ما را برهم زد.
یاوری در خصوص بازی این هفته برابر سپاهان اصفهان گفت: تراز فنی دو تیم قابل مقایسه نیست اما از بازیکنانم خواسته ام که جانانه مقابل حریف بازی کنند تا با کسب پیروزی در میدان بتوانیم هواداران را خوشحال به منازل خود بازگردانیم.
وی با بیان اینکه مطبوعات محلی همدان کمک رسان تیم پاس باشند، گفت: تیم پاس متعلق به این استان است و نباید در این وضعیت حساس قضاوت نادرست داشت بلکه اطمینان می دهم که این وضعیت تغییر می کند و پاس از انتهای جدول جدا می شود.
وی افزود: پاس هنوز بازی های زیادی را پیش رو دارد و فاصله امتیاز این تیم نیز نسبت به سایر تیم های بالاتر بسیار کم است و با دو پیروزی می توانیم به میانه جدول برسیم.
تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و سوم لیگ برتر کشور، جمعه آینده در ورزشگاه شهدای قدس میزبان سپاهان اصفهان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد