نیمی از مدعوین دعوت ملاحی را نپذیرفتند؛

استمداد باشگاه پاس از روابط عمومی های استان همدان

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه پاس همدان برای بهبود روند حرکتی این تیم، مدیران روابط عمومی ادارات استان را به نشست هم‌اندیشی دعوت کردند که نیمی از مدعوین در این نشست حاضر نشدند.  

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیران تیم فوتبال پاس همدان که این فصل نتوانسته‌اند نتایج خوبی با این تیم کسب کنند، برای بقای خود به هر روشی دست می‌زنند که در آخرین مرحله، صبح روز گذشته از مدیران روابط عمومی ادارات استان همدان دعوت به عمل آوردند تا در نشست هم اندیشی برای بهبود شرایط این باشگاه حاضر شوند.

بر این اساس مدیر روابط عمومی استانداری همدان و رئیس شورای هماهتگی روابط عمومی‌های استان به همراه تنی چند از مدعوین دعوت ملاحی، مدیر عامل پاس همدان را نپذیرفتند.  

حدود 24 نفر از مدیران روابط عمومی‌های استان به این نشست دعوت شده بودند که تنها 12 نفر در جلسه حاضر شدند.  

جالب‌تر این که خود ملاحی به عنوان میزبان در این نشست حضور نداشت و حسنی، معاون فرهنگی باشگاه پاس در حین برگزاری نشست و ضیافت نهار، میزبان مدعوین بود.  

یکی از مدعوین به خبرنگار فارس در همدان گفت: بیشتر مدعوین مدعی بودند که پاس اگر چنین قصدی را داشته، باید پیش از آغاز فصل این کار را انجام می‌داد و در این مقطع با شرایط فعلی حاکم بر این تیم، این حرکت نمی‌تواند راهگشا باشد.  

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد