نامه یکی از اهالی فوتبال به پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان؛

با نیت سرافرازی پاس نقطه نظرات کارساز خود را ارائه کنید

درود می‌فرستم به هواداران خونگرم فوتبال که کارشناسان واقعی و بحق این رشته جذاب ورزشی هستند! 

من فکر می‌کنم حالا که از نظر فنی تیم پاس دچار تنش گردیده، شرط عقل و احساس حکم می کند به اینکه مروری منصفانه به آنچه تاکنون بر سر پاس امده است، داشته باشیم.

همه باور داریم هر تیمی ممکن است از نظر فنی، اقتصادی، روحی و سایرموارد در مقاطعی از زمان دچار حاشیه هایی مخرب شود؛ به طور مثال در یک فصل فوتبال بوندس لیگا تیم وردربرمن قهرمان می شود و فصل بعد تا پای سقوط به دسته پایین پیش می رود! 

من معتقدم هنگامیکه ضربه ای به یک مجموعه وارد میشود، بهترین راهکار برای برون رفت از بحران را باید با حفظ ارامش اجرایی نمود و بعد از آن بدون رودربایستی کمیته ای مامور شود آنچه را که باعث بروز مشکل شده، مورد کنکاش قرار داده و مقصرین را مشخص و اعلام نمایند تا از طریق قانونی توسط مدیران و افکار عمومی باز خواست شوند. 

روی سخن من با تمامی عزیزانی است که به هر شکل در کنار تیم پاس نقشی دارند! 

در شرایط فعلی کدام گزینه را برای عبور سالم از بحران فنی پاس پیشنهاد می کنید؟ 

من از همه هواداران فهیم پاس همدان دعوت می کنم خیلی سریع اما با آرامش نقطه نظرات کارساز خود را جدای از هرگونه اهداف شخصی و فقط با نیت سرافرازی تیم پاس از طریق همین پایگاه معتبر به بحث بگذارند تا پس از جمع بندی، نهایی شده و در معرض قضاوت هواداران با شخصیت همدانی قرار گیرد. 

از سوی دیگر در یک تعامل دوستانه با مدیران محترم باشگاه پاس بزرگ همدان مورد بررسی نهایی واقع شده تا به هر حال مدیران ارشد در هیات مدیره نیز فارغ از هر گونه استرس، بهترین تصمیم را برای بقا و ارتقا جایگاه این تیم محبوب همدان اتخاذ نمایند. 

پیشاپیش از اینکه در افکار و اهداف فوتبالی خود شتابزده نبوده و در مقام یک منتقد فرهیخته فوتبال اظهار نظر می کنید، از شما سپاسگزارم و یادمان باشد که خیلی ها منتظر این هستند که شما مردم شریف همدان این تیم را از دست بدید تا آنها شاد شوند! 

پس دست شما را می فشاریم و منتظر راهکارهای مناسب شما می مانیم. 

 

محمود کاتبی

نظرات 2 + ارسال نظر

اگر به امید من منا نی برو شوهر کن بیوه نمانی
فکر نکنم از این ملاحی وپیامبری کاری بر بیاد !یعنی اگر هم بر بیاد نمی کنن!چون کمر به نابودی این تیم بستن!نباید هم به فکر باشن!چون تیم شهرشون که نیست:پولشون هم کامل گرفتن.
گل راضی بل بل هم راضی خاک تو سر همدانی نا راضی!
همدانی عزیز ما خودمان باید یه کاری بکنیم وگرنه فردا وجدان درد میگیریما!از ما گفتن
به ورزشگاه بیاین جان مادراتان!

همدان 1389/11/27 ساعت 13:16

بهترین راه حضور در ورزشگاه و اعتراض به مدیریت تیم است تا نگویند همدانی نمی فهمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد