2 شکست و 8 گل خورده در 4 بازی برای امیرکبیر فوتبال ایران؛

یاوری نتوانست تغییری در روند نزولی پاس ایجاد کند  

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: محمود یاوری پس از پذیرش سرمربیگری تیم فوتبال پاس همدان در  دیدار رسمی هدایت این تیم را بر عهده داشته که حاصل آن دو شکست و دو تساوی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود یاوری که از او به امیرکبیر فوتبال ایران یاد می شود و از نظر اجتماعی و رفتاری فردی قابل احترام است، پس از پذیرش هدایت پاس همدان در چهار دیدار رسمی سپری شده، نه تنها نتوانسته تغییری در روند نتایج تیم ایجاد کند، بلکه نتایج کسب شده توسط وی به مراتب نسبت به مدیر روستا ضعیف تر است.

تفاضل گل تیم فوتبال پاس همدان در حال حتضر 11- است که از ایم مقدار، 6- آن توسط یاوری و آن هم تنها در 4دیدار رقم خورده است؛ تیم پاس در زمان مدیر روستا 18دیدار برگزار کرد که حاصل آن 4برد، 7تساوی و 7باخت بود اما در یاوری در 4دیدار 2شکست و 2تساوی را حاصل کرد.

پاس همدان در زمان مدیر روستا، در 18بازی 17بار دروازه حریفان را گشوده بود و 22بار دروازه‌اش را باز شده دیده بود اما در زمان یاوری در 4بازی 8گل دریافت کرده و تنها و 2بار موفق به گلزنی شده است.

بررسی این نتایج و عملکرد نشان می دهد که عملکرد یاوری به مراتب ضعیف‌تر از مدیر روستا بوده، هر چند معتقدیم عوامل مدیریتی نقش به مراتب بیشتری در نتایج ضعیف و جایگاه فعلی پاس داشته است.

محمود یاوری که در کنفرانس خبری‌ ما بین فصل با قاطعیت در جمع خبرنگاران عنوان کرد که اگر او نتواند، هیچ کس نمی تواند پاس را در لیگ برتر حفظ کند، تا اینجای کار خلاف گفته هایش را ثابت کرده و با توجه به اینکه در همدان نشست گفت نفرات پاس خوب هستند و ملاحی و همکارانش تیم خوبی را در ابتدای فصل جمع و جور کرده‌اند، هیچ توجیهی برای نتایج ضعیف کسب شده در دوران تصدی‌گری سکان هدایت پاس همدان ندارد.

یاوری حدود 40روز نیز فرصت داشت تا در تعطیلات با تیم کار کند و به ترکیب ایده‌آلش دست یابد، او حتی علی سامره پا به سن گذاشته و دور از میادین را به خدمت گرفت تا تیم‌اش را تقویت کند اما باز هم نتوانست در نتیجه‌گیری موفق عمل کند.

وی در مصاحبات پیش از تمامی بازیها با قاطعیت از برد سخن می‌گفت اما در زمین شاهد اندک اثراتی از گفته‌های وی توسط شاگردانش نبودیم.

با وجود انتقاداتی که بر یاوری وارد است، بر همه فوتبال دوستان و کسانی که فوتبال را می فهمند واضح است که عمده مشکل پاس ابزار و به زبانی دیگر بازیکن است؛ پاس در ابتدای فصل نتوانست تیم خوبی را ببندد و تائید نفرات جذب شده توسط یاوری نیز صرفاً از روی رفاقت با ملاحی و همکارانش است چرا که در صورت عدم تائید به نوعی عملکرد آنها زیر سوال می‌رفت. 

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

این مطلب را در آژانس خبری روز مشاهده نمائید.

نظرات 3 + ارسال نظر
داغیبی 1389/11/25 ساعت 13:04

امیر کبیر که هیچ!اگر خشایار شاه فوتبال ایران بیاد هم با این قوم عجوج مجوج محال نتیجه بگیره!خصارتی که اینا به فوتبال همدان زدند اسکندر و چنگیز خان و طیمور لنگ و ... به ایران نزدند!حتی اولیایی هم که رده نخست بین ظالمان تاریخ داره چنین کاریو با همدان نکرد!

پـــاستقلال 1389/11/25 ساعت 13:18 http:// 0918

تعجب میکنم که در باره بازی تیمهای پاس نوین و بهزیستی مطلبی ننوشتید...

عبدالله 1389/11/26 ساعت 10:19

مشکل از مدیریته !
همین و بس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد