با ادامه روند رو به سقوط پاس همدان؛

هیئت‌مدیره پاس چه زمانی وارد عمل می‌شود؟ 

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پاس همدان برای نهمین بار در این فصل از رقابتهای لیگ برتر شکست را پذیرفت تا همچنان تغییری در روند نتایج ضعیفش ایجاد نشده و نیاز به تغییرات مدیریتی از سوی هیئت مدیره بیش از پیش احساس شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شکستهای پاس در این فصل لیگ برتر همچنان ادامه دارد و مدیریت این تیم همچنان از ایجاد تحول و اعمال تغییراتی که منجر به بهبود شرایط این تیم شود، عاجز مانده است.

چندی پیش ورزشی نویسان استان همدان که در صف اول منتقدان مسائل مدیریتی باشگاه پاس قرار داشتند، در نشستی صمیمی با رئیس هیئت مدیره این باشگاه شرکت کردند که در پایان همه متفق شدند برای رسیدن تیم به شرایط بهتر، تا مدتی انتقاد نکرده و از تیم حمایت کنند.

با گذشت بیش از 2 ماه از آن نشست که در تمام این مدت انتقادی از سوی ورزشی نویسان همدان منتشر نشد، نه تنها شرایط تیم بهتر نشد، بلکه سیر نزولی پاس شتاب بیشتری گرفت تا بهانه‌گیری های ملاحی در این خصوص نیز بی اثر بماند.

پاس همدان در 22 هفته سپری شده از لیگ، 4 برد، 9 تساوی و 9 شکست را تجربه کرده است که در مجموع این مسابقات 19 بار دروازه حریفان را گشوده و 30 بار دروازه خود را در برابر حریفان باز شده دیده است.

تفاضل گل 11- در این 22 دیدار نشانه دیگری از ضعف عملکردی این باشگاه در این فصل از رقابتهای لیگ برتر است.

پاس همدان پس از کسب پیروزی مشکوک در برابر صبای قم در هفته ششم لیگ برتر، تاکنون نتوانسته طعم پیروزی را بچشد؛ شکست مقابل شاهین در همدان و شش شکست خارج از خانه در برابر تیم‌های نفت آبادان، راه‌آهن، ذوب‌آهن، استقلال، پیکان قزوین و نفت تهران، سه تساوی خانگی در برابر تیم‌های ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز و دو تساوی خارج از خانه در برابر تیم های شهرداری تبریز و مس کرمان، حاصل کار پاس همدان از هفته ششم تا بیست و دوم بوده است.

همه این آمارها نشان می‌دهند که پاس در سرازیری قرار گرفته و مدیریت باشگاه نیز از انجام تغییرات منجر به نتیجه‌گیری در تیم، عاجز مانده است.‌

با توجه به 12 هفته باقی مانده که روز به روز هم رقابت نزدیک تر و نفس‌گیرتر شده و از طرفی، هفته به هفته کار برای بازگشت و نتیجه‌گیری سخت‌تر می شود، بهتر است هر چه سریعتر نسبت به اعمال تغییرات مدیریتی در راس باشگاه اقدام نمایند و مانع از ادامه روند فعلی که بدون شک منجر به سقوط تیم به دسته پائین‌تر خواهد شد، شوند.

با توجه به مثل معروف "آزموده را آزمودن خطاست" ایجاد فرصت بیشتر برای ملاحی، به منزله موافقت با سقوط پاس به دسته پائین‌تر است و اگر هیئت مدیره باشگاه نمی‌خواهند شاهد این اتفاق باشند، باید هرچه سریعتر تغییراتی مثبت را در این تیم اعمال نمایند.

دیدارهای باقی مانده در دوازده هفته پایانی به این ترتیب است که پاس باید ابتدا در همدان میزبان سپاهان اصفهان باشد و سپس در کرج به مصاف سایپای البرز بشتابد.

در هفته بیست و پنجم، پاس در همدان میزبان پرسپولیس تهران است و سپس در قم رویاروی صبا قرار خواهد گرفت.

در هفته بیست و هفتم، پاس در همدان میزبان نفت آبادان است، سپس در بوشهر به مصاف شاهین خواهد رفت و بعد از آن در همدان میزبان راه‌آهن خواهد بود.

در سی‌امین هفته، پاس در انزلی میهمان ملوانان است و سپس در همدان پذیرای ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

میزبانی از شهرداری تبریز، رویارویی با فولاد در اهواز و در نهایت مصاف با استقلال در همدان، برنامه پاس همدان در سه دیدار انتهایی این فصل خواهد بود.

بررسی برنامه بازیهای باقی‌مانده، راه سخت پاس در دیدارهای آتی را نشان می‌دهد و کادر فعلی با عملکردی که تا اینجای کار از خود بروز داده‌اند، اثبات کرده‌اند که توان این کار را ندارند و هرچه هیئت مدیره دیرتر نسبت به اعمال تغییرات مدیریتی و برکناری ملاحی اقدام کنند، فرصت برای مدیر بعدی کمتر شده و امکان بهبودروند نتایج و ماندگاری پاس کمتر می شود.

انتظار می رود هر چه سریعتر هیئت مدیره پاس تشکیل جلسه داده و تصمیماتی مفید و موثر را برای آینده این تیم اتخاذ نمایند که در نهایت منجر به بقاء این تیم در لیگ برتر شود. 

 

این مطلب را در خبرگزاری فارس مشاهده نمائید.

نظرات 11 + ارسال نظر
film89 1389/11/25 ساعت 14:48 http://www.film89.mihanblog.com


سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با نام دانلود جدیدترین فیلمها لینک کن بعد بهم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم بای
www.film89.mihanblog.com

این لینک را دنبال کنید ببینید شما چی دستگیرتون میشه!؟
http://www.sitesport.ir/news/352-1389-11-25-17-20-12

د.ن.ه 1389/11/26 ساعت 00:28

شما خوبید؟
فوتبال همدان؟
آنهم با پاس تهران؟
حتمن فردا هم اراکی ها با تیم نفت تهران وب سایت
«فوتبال استان مرکزی» راه می‌اندازند...
بی خیال بابا! همون «انگشت پیچ» و «سفال»تان رابسازید
و دعای داشتن - والبته به گند کشیدن-تیم پاس را به نمایندگانتان بکنید که بهترین وکیل الدوله های مجلس‌اند

خوشحال!

د.ن.ه 1389/11/26 ساعت 00:29

آزاد مرد باشید و تایید کنید و جواب بدهید...

قدیمی شده ولی خیلی عجیب و جالبه !؟
لینک زیر را ببینید:
http://sitesport.ir/news/161-1389-10-09-19-49-37

hamid 1389/11/26 ساعت 09:52

اقایان هیئت مدیره بدون در ک شرایط ووبدون توجه به احساسات مردم همدان وبی فکر اجازه دادند که این اقایان هر کاری دلشان می خواست کردند واقعا چه کسه باید جواب کوتاهی اقای ملاحی ودار وسته اش را بدهد جناب اقای دکتر حاج بابائی واقعا برای شما که احساسات مردم. ابروی همدان و..... را فدای مسائل جناحی خود کردید متاسفیم مردم می فهمند .

عبدالله 1389/11/26 ساعت 10:24

هیئت مدیره هم مگه داریم ؟
همش دو نفر هستند دیگه
استاندار و دکتر حاج بابایی که دومی هم از وقتی رفته تهران و درگیرا کارای وزارت آموزش و پرورش شده، فرصت چندانی برای پاس نداره!
اولی هم که همش با استعفاء ها مخالفت می کنه، چطور ممکنه بیاد ملاحی رو بذاره کنار!؟
سرسره بازی به سمت دسته یک با این وضعیت قابل پیش بینی است.

داغیبی 1389/11/26 ساعت 10:32

همدان و لوتیا شان :تهران و خوشکلاشان!این جواب دوستی که میگه برید انگشت پیچ وسفال بسازید!!!
فوتبال دوستان همدانی این لحن گفتار که این دوستمون بالا زده من یاد گفتهای پیامبری می ندازه!
فردا اگر بمونیم ویا بیفتیم این حرفا رو میزنن و میرن!
جمعه به ورزشگاه بیاید تا فردوسیپور هم دیگه نگه شهرغیر فوتبالی!
کارمان به کجا رسیده که هر چلمویی برامون روداری میکنه !
انگار نه انگار که این تیم مال ۸۰۰۰ شهید استانه!
همچین بی صاحب و غریب مانده!
اقای استاندار وحاجی بابایی هم که بی خیالی طی کردن!
بابا بی خیال فرش بیا تو با کفش!
:

نقطه سر خط 1389/11/26 ساعت 10:53

اینقدر داریم سنم سنم که دیه نمیرسم به یا سنم!
تهرانی عزیز شما برو ماستت رو بخور!
بی خیال این تیم ما شو!
تو شی می گی بابا!کم بود جن و پری یکیم از دریچه می پرید!

همدان 1389/11/26 ساعت 13:15

در نشانه اعتراض به عملکرد مدیریتی پاس همگی جمعه به ورزشگاه خواهیم رفت تا نشان دهیم همدان و همدانی لیاقت بهترین ها هستند تا این افراد پس وعده ماجمعه ۲۹ بهمن ماه لطفا اطلاع رسانی کنید

admin 1389/11/26 ساعت 15:56 http://www.sportak.orq.ir

salam
lotfan shoma dar anjoman man sabte nam konid ta shoma yeki az modiran anjoman shavid
agar shoma anjoman man ro tabligh konid rotbeh bala tari peyda khahid kard


tanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد