در یک بازی پر حاشیه؛

پاس نوین برنده دربی همدان شد

شهرآورد پر حاشیه همدان در لیگ دسته دوم کشور با برتری تیم پاس نوین به پایان رسید.

در هفته نوزدهم لیگ دسته دوم باشگاههای کشور دو تیم همشهری پاس نوین و بهزیستی در حالی برابر به میدان رفتند که برنده این دیدار امید زیادی به بقا در لیگ دسته دوم پیدا میکرد.

در این دیدار پر برخورد که شش بازیپکن اخطاری و یک اخراجی به همراه داشت تیم پاس نوین در حالی که از دقیقه 65 در پی اخراج مدافعش مرتضی رحیمی 10 نفره به بازی ادامه می داد، بر روی یک ضربه ایستگاهی با یک کاشته زیبا دروازه دیگر تیم همدانی راباز کرد.

تیم پاس در نیمه اول بارها تا آستانه دروازه حریف پیش رفت اما نتوانست به گل دست پیدا کند و در دیگر سمت میدان نیز بهزیستی که در نیمه اول بیشتر برای میدان داری و شناخت حریف پرداخته بود نیز نتوانست گلی به ثمر برساند.

در ابتدای نیمه دوم تیم بهزیستی با یک تعویض تاکتیکی موفق شد آهنگ بازی را در دست بگیرد و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه پاس نوین پیش ببرد که هر بار با بی دقتی مهاجمان خود ناکام ماند.

بعداز اخراج مدافع پاس از بازی درحالی که خوشبین ترین فرد حاضر در ورزشگاه ملت نیز رای به پیروزی پاسی های نوین نمی داد، اما توانست از یک ضربه ایستگاهی به گل رسیده و از آن حراست کند.

اما درست در لحظات آخر بازی تیم بهزیستی از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید که داور به اشتباه به نشانه آفساید در سوت خود دمید که با اعتراض های بی امان بازیکنان و کادرفنی تیم بهزیستی روبرو شد.

درست لحظاتی از بازی نگذشته بود که هواداران و بازیکنان بهزیستی با هجوم به سمت داور حاشیه های زیادی را رقم زدند که کار با دخالت نیروی انتظامی هم خاتمه پیدا نکرد که بعداز گذشت دقایقی با همکاری هادی گلمحمدی سرمربی تیم بهزیستی و مهندس سامری سرپرست پاس نوین جو آرام شد.

تیم پاس نوین با این برد 23 امتیازی شد و به بقا در لیگ دسته دوم امیدوار تر شد اما بهزیستی با این شکست 9 امتیازی باقی ماند و باد کم کم با لیگ دسته دوم وداع کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد