حسین فرکی: در خانه پاس تهران، با پاس همدان بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی تیمش برابر پاس همدان گفت: پاس را به خانه‌اش دعوت کرده و برابرش به پیروزی رسیدیم. 

حسین فرکی پس از پیروزی 4 بر یک شاگردانش برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران گفت: در برابر تیمی پیروز شدیم که متعلق به همدان است. ابتدای بازی هم گفتم، پاس در خانه خودش بازی می‌کند و این ما هستیم که آنها را به خانه خودشان دعوت کردیم و در واقع در این بازی ما هم میهمان هستیم و هم میزبان.

وی در ادامه با بیان این که مردانش بازی خوبی را انجام دادند، افزود: بازیکنان تیم ما پس از باختی که در هفته قبل داشتیم و حق‌مان هم نبود، مصمم شدند، در بازی های آینده با انگیزه ای بالا بازی کنند تا بتوانیم به آنچه شایسته‌اش هستیم، دست پیدا کنیم. این فرصت امروز برای ما پیش آمد تا با یک پیروزی روحیه خود را باز بیابیم.
فرکی همچنین ادامه داد: تیم همدان هم امروز خوب بازی کرد ولی انگیزه بالای بازیکنان ما و کار تیمی خوب مان باعث شد در این بازی به پیروزی برسیم.
فرکی در ادامه اظهار کرد: بازی هر دو تیم به هم نزدیک بود و از آنجایی که هر دو تیم در انتهای جدول هستند و این مساله حساسیت زیادی را ایجاد می‌کرد و باعث شده بود، به بازیکنان ما استرس وارد شود اما، تیم جوان ما به خوبی توانست بر این استرس غلبه کند.
وی در ادامه با بیان این که اگر نگران سقوط به دسته پایین‌تر نباشیم، بهتر از این بازی خواهیم کرد، افزود: در این بازی توانستیم قدرت مان را به حریف تحمیل کنیم. به همین دلیل به بازیکنانم خسته نباشید، می‌گویم. تیم ما کمبودهای زیادی دارد که روز به روز در حال برطرف شدن است تمام تلاش ما این است که در لیگ برتر باقی بمانیم اما در این میان عملکرد بازیکنان مهم است که در این بازی نشان دادند، لیاقت حضور در لیگ برتر را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد