تاوانش را ما در پاس همدان دادیم اما...

اولیائی: منصوریان مربی بسیار بزرگی می شود   

مدیر عامل سابق پاس همدان گفت: روزی که حکم علیرضا منصوریان را دو سال پیش به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس به وی دادم، خیلی ها به من ایراد گرفتند و گفتند اشتباه کردی، چند نتیجه بد هم که کاملا اتفاقی بود در هفته های اول گرفتیم تا این افراد فکر کنند حدسشان درست است.   

سید محمد کاظم اولیایی افزود: با وجود این شرایط ما از همان زمان می دانستم که منصوریان استعداد فوق العاده ای در مربیگری دارد و برای همین پای او ایستادم.

وی ادامه داد: الان هم بسیار خوشحالم که گذشت زمان نشان داد که در خصوص منصوریان اشتباه نکرده بودم و اگر در فصل گذشته بعضی ها می گذاشتند و اجازه می دادند، همان فصل نیز پاس موفق می شد.

او که برای نخستین بار منصوریان را بعد از بازنشستگی از بازی گری به عرصه مربیگری وارد کرد با بیان این مطالب به پایگاه خبری ایستگاه ورزش ادامه داد: خوشبختانه بازی تیم ملی ایران و روسیه عیار کار علیرضا منصوریان را نشان داد و من که از همان روز اول هم به کار او اعتقاد داشتم، الان اعتقادم بسیار محکم تر شده. اولیائی در ادامه گفت: منصوریان آینده بسیار روشنی در مربیگری دارد و معتقدم که حتی فدراسیون هم می تواند روی او سرمایه گذاری کند. ضمن تقدیر عملکرد افشین قطبی در زمان حضورش در تیم ملی، باید بگویم که منصوریان با استفاده از همه تجاربی که در کنار قطبی کسب کرده بود و استفاده خوب از این تجارب توانست در مقابل روسیه دست به کار بزرگی بزند.

مدیرعامل اسبق باشگاه های استقلال تهران و پاس همدان در پاسخ به این سئوال که عملکرد قطبی را در تیم ملی چطور ارزیابی می کنید، گفت: به اعتقاد من افشین قطبی کلا در فتوبال  ایران عملکرد مثبتی داشت؛ اولا او در اولین سال حضورش توانست بر ادبیات مربیان ایران تاثیر مثبتی بگذارد که این در نوع خود ارزشمند است. ثانیا او بد هم نتیجه نگرفته... یک قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و به عنوان مربی تیم ملی هم بی انصافی است اگر به او نمره منفی بدهیم.  

وی تاکید کرد: ما در جام ملت ها به تیمی باختیم که کشورش از هر حیث از کشور ما جلوتر است و به خصوص در فوتبالش. نباید بعد از کسب سه پیروزی در جام ملت ها به خاطر یک شکست خفیف و نزدیک به کره جنوبی به قطبی که حالا هم در کشور ما نیست بی رحمانه بتازیم. 

 

این مطلب را در سایت بین المللی گل مشاهده کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
داغیبی 1389/11/23 ساعت 16:23

حاج کاظم منظورت از چند هفته همو ۱۱ هفته است دیه؟
خدایا ایشالا این دکتر مرادی بشه وزیر ورزش. چون منصوریان انداخت بیرون تا این مربی در تیم ملی روسیه رو ببره!هیچم مهم نیست که جام ملتها هم زرتمان غمثور شد!!په دیه پروژه کارلس کرش هم معلوم شد!!اوقت تاوان مربیگری منصوریان شما تنا تنا پس دادی اره؟؟

پاس دوست 1389/11/24 ساعت 07:44

منظورت از 11 هفته همون 10 هفته است دیگه ؟
بعدشم دوران کاظم خان که برای تو بد نبود، بگم ؟ بگم ؟

داغیبی 1389/11/24 ساعت 17:31

یه بار بگو بینم شی ماخای بگی؟او موقی که می گفتی پاس مساوی می گرفت !الان که داره زرت زرت میبازه! من جای تو بودم دنبال سوراخ موش می گشتم!وقتمو با کل کل تلف نمی کردم!بازم میگم :
کرم چه قدر میگی نوکرم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد